Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 876 ggr
spikes
0

Godmorgon6/11

Och regnet det bara öser ner,och jag blir så blöt om både skor och strumpor lalalalala…nu har jag sjungit en stump för erSkrattande.

Hela familjen är sjuka i feber och förkylning,bara jag och hundarna som klarat oss hittills,men dom ville inte höra mig sjunga i morse konstigt…Flört

Idag ska jag städa för det har jag inte hunnit med under veckan,bara en och annan dammsugning.

Sen är det Apoteket som gäller,nässpray bland annatFlört.

Håller det uppe på eftis så går vi ner i dom stora hagarna och kör lite godissök där….

Vad ska ni göra?

Royalz
0

Godmorgon :)

Ska snart sätta mig på tåget med valpen och åka ner och hälsa på min mamma.

Sen ska jag väll inte göra så mycket mer idag :) Blir att kolla på Idol ikväll bara.

Trollhassel
0

Lite problem med att hitta hundvakt till Prillan. Ska bort i två timmar och har inte velat lämna henne sedan hon var sjuk. Vågar liksom inte. Sambon är inte hemma.

Ha en jättetrevlig fredag!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

AnnL
0

Godmorgon!

#0 Ska också till apoteket o hämta ut nässpray för mina hyper sensibla slemhinnor i näsan.

Får väl hoppas vädret blir något bättre under dagen så man kan ta en långpromenad med Silver. Sen blir det idol här också ikväll.

Ha en bra dag alla hundvänner.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Vargnatt-]
0

Här regnar det, min kära snö försvinner Rynkar på näsan.
I dag är det inte mycket inplanerat, lite plugg och kanske försöka pyssla lite mer, passande väder för det i alla fall Tungan ute. Också blir det Idol ikväll.

spikes
0

3,Hoppas nozoil funkar för dig,den är braFlört,krya på dig!Glad

[iurochskur]
0

Godmorgon!

Eller nja, ingen bra morgon för mig….mår fortfarande dåligt och har riktigt ont i halsen. Hoppas det går över tills jag ska fira min och tvillingsyrrans 30 Års dag. Vi ska äta ute och sen ska vi bowla, sjunga karaoke och så.

Kram!

Tixy
0

Morrn morrn!

Jag, fästmannen och hunden låg och drog oss ett tag i sängen, sedan blev det frukost med film. Mysigt! Nu har gossen precis gått för att åka hem några timmar under dagen, medan jag och Idelma väntar på att far min ska komma hem så att det blir skogsrunda. Funderar på att lägga ett längre spår till henne, och låta pappa gå det med henne.

Ni får krya på er, alla sjuklingar!
Kram!

Trollhassel
0

#6 Åh, är du också tvilling :) Då fyller ni ju 60, inte 30 :) Grattis!

Med Vänliga hälsningar

AnneN
0

Hejsan hoppsan!

Här blir en lugn dag då jag vaknade med ont i ryggen. Ska skicka sambon att handla, träna nått litet trix med Velvet, mysa med alla djuren (utom skygga Hope som inte vill mysa), sitta vid iFokus, fortsätta med artikeln jag påbörjade igår och läsa lite i en bok om sanbbläsning som jag fått.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[iurochskur]
0

Tackar Trollhassel!

Är ni enäggs?

Trollhassel
0

#10 Ja, vi är enägg :) Är ni?

Med Vänliga hälsningar

fridaas
0

Får väl bli gomiddag för min del :P

Idag tog vi sovmorgon till 10, då mina allergimediciner har börjat göra mig hur trött som helst och känns som om man är bakis fast man inte druckit nått..men det går väl över det med.

Idag har vi även varit ute i det lilla solsken som fanns i 30min, dammsugit (dammsugaren är jätteläskig den med vill Celine tillägga) och sen senare ikvöll ska hon och jag åka till mamma och hennes familj och stanna över natten troligtvis :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Tixy
0

Nu har vi varit ute och busat i skogen. Vi struntade i spårandet, upptäckte att vi inte har något spårningsgodis hemma, då Idelma fortfarande är i inlärningsstadiet. Istället gömde vi lite godis i träd och så, som hon fick leta upp och ha ner.

Nu blir det något spel för min del, troligtvis zoo tycoon 2. Glad

[iurochskur]
0

#11 japp!

zabelle
0

Gokväll!

Idag har jag bytat däck på min bil, veckohandlat, städat och tvättat.

Tog hem en fjäder till katterna, hittade den när jag och hunden var ute och busade. De har lekt med den hela eftemiddagen. Mycket roligare än alla dyra köpta leksaker som de har i sin leksakskorgTyst

Nu blir det soffan resten av kvällen.

Ha en bra kväll allihop

Zabelle   

spikes
0

15,vad mysigt BoelGlad

zabelle
0

#16 Ja det har varit full rulle idag, så jag är väl inte med så länge ikväll antar jag. När man börjar kasa ner i soffan och dra filten över sig så går ögonen ihop Tyst Men det kan ju vara skönt det också.

Zabelle   

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var på zooaffären och köpte en ny sele till lilla Prillan. Goda tuggben och fredagsmiddag till henne blev det också.

Med Vänliga hälsningar

spikes
0

Vem vet någon annan medlem eller så skulle kanske vilja starta en morgon tråd?,dom verkar ju blivit populäraFlört.

Ha en fin dag!