hahaha, ja du skulle höra våran tjej :D hon rör sig rätt bra och gnäller snyr mm Så brukar hon somna under våran säng det är en trygghet hon har men efter en stund kommer hon upp o sover hela natten vid fötterna pga platsbrist hänvisas hon till fötterna annars är det vid huvet hon gärna snarkar :)
Min brukar snarka. gny, skälla och morra i sömnen :p Vet inte vad han drömmer om när han skäller och morrar, han jagar säkert iväg inbrottstjuvar eller något ^^

Jag och Tzar brukar tävla i vem som klarar att väcka matte genom att snarka, jobbigt när hon kickar ut mig ur sängen och Tzar som ligger på min sida av sängen brukar få mig på sig! Hmm tur att han är stor och kan ta att jag landar på eller riktigt nära honom!
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Här snarkas det hejvilt på nätterna
,på dagarna snackar dom i sömnen mest
,jag vet inte hur många ggr jag vaknat på morgonen och trott att sambon ligger bredvid,Spike och han snarkar alltså på exakt samma vis och det har jag aldrig hört förr
.
Har vi varit ute och hittat på något extra kul så låter vovven mer än vanligt när han sover. Piper, gnäller och "springer". Man blir lite nyfiken vad han drömmer om 
Zabelle
Tror ni att hundarna ser saker i drömmarna precis som vi? Jag tror det med de större hundarna. Men våra Valpar som precis flyttat vid åtta veckors ålder, de drömde, pep och hade sig redan innan de kunde se och höra…undrar vad de drömmer om då.

Okej…fast nu lämnade hon aldrig sin Valpar. Hon var hos dom jämt. Ville knappt gå ut och kissa. Så jag tror inte att det är seperationsångest…
Men vad vet jag. 
10,Visst drömmer dom om sin mamma och syskon och allt som händer runt om,separations ångest finns absolut,det hade min Snodden som valp vilket vi fick träna bort.
Yes, fast min lilla 4-kilos snarkar bra mycket mer än både sambo och stora hunden.
Hon sover dessutom så djupt att man kan lägga henne "i rätt läge" för att få henne att sluta - utan - att hon vaknar 
Att en så liten att låta så mycket!
Min stora hane snarkar när han ligger på rygg, och så fladdar läpparna i nöjda toner till div. läten, hihi.

Quila snarkar för ett helt företag 
Hon skäller, gnyr, morrar och springer för fullt, o ibland låter det precis som att hon hulkar sig av gråt när hon gnyr som värst..
~Quila Roze~

Jelisej snarkar som en stor karl!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Trixie snarkar,skäller och springer i sömnen. Det gick så långt att hon började riva i tapeterna så husse flyttade henne till sin sida av sängen så nu kan hon drömma bäst hon vill.
#12 haha då sover hon bra tungt :D
Nemo är helt tyst när han sover, Hugo däremot snarkar, skäller, gnäller och springer i sömnen 

mmm här snarkar Tuva,Ice & Ozzy i kapp.Dock är det oftast å mest Tuva som snarkar på.För yngsta dottern har det vart ett ljud som har hjälpt henne att somna.Hihihi..Så Tuva har i X antal år somnat i dotterns säng,å på så sätt har dottern somnat lättare å sovit tryggare.
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

# 19 underbart för oss allihopa.Att ha ett barn som inte vill/behöver sova är allt annat än kul.Tack underbara Tuva för du så sött fått lill-matte att skönt i sängen sin duna!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Idelma snarkar både när hon är vaken och när hon sover. I sömnen kan det bli en hel del, och ibland blir det även sparkar på den som råkar sitta för nära.
Haha naaw.
Ja vår ena hund kan snarka ibland och ibland rycker han jätte många små ryck medan han piper lite, låter nästan som om han försöker skälla :P
Vår andra hund är helt tyst när hon sover…