Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: hundfoton-filmklipp
Läst 1660 ggr
Moa-16
0

Gillar era hundar snö? ;)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hm, inget att bry sig om tycker nog Tinka. Lite kallt om tassarna dock.

Trollhassel
0

Hur söt får man vara!? Helt otroligt gullig valp!

Prillan gillar absolut inte snö. Hon tycker att det är kallt och obehagligt under fötterna.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

AnneN
0

Här snöar det idag och ligger ca 1 cm på marken. Velvet blir värre än ett barn på julafton! Hon ÄLSKAR snö!

Var nyss ute för en snabb kissrunda, den gick ungefär så här:

V stannar utanför porten och tittar, det börjar lysa galet ur ögonen… MATTE DET ÄR SNÖ!!! Jippiiiieeee!

Hoppa, skutta, studsa x10, tvärstopp och dyka ner med nosen i snön för att kasta upp den, hoppa, studsa, skutta x10.

Detta upprepades i hög hastighet hela rundan. Skrattande

Jag personligen är inte alls så överförtjust i snö/vinter, men kan inte låtabli att bli glad då jag ser hennes lycka.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Quiila
0

Quila älskar snö och får alltid "tok-ryck" när man är ute med henne i snön Skrattande

~Quila Roze~

Tixy
0

#0 Sjukt söt Tinka är när hon försöker ta vattendropparna. Skrattande

Idelma tycker att det är kul att döda snögubbar och leta efter dom elaka snöbollarna som försvinner när dom landar. Men för länge blir det kallt, så då är det inge kul längre.

spikes
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

2,Haha Anne glöm inte kameran nästa gångSkrattande

Här har ni en snögalning till,han blir helt lyrisk så fort det är snö i luftenFlört

spikes
0

En till…Nu har jag varit duktig och rullat runt va matte?//Snodden.

Spike håller sig gärna inomhus nuförtiden när det är kalltFlört.

Quiila
0

#6 Hihi, vilken sötis :)

Våran gamle labrador Bosse älskade snön och rullade sig mest hela tiden på promenaderna.
En gång la han sig o rullade utanför vårt hus på en liten väg och jag gjorde allt i min makt för att få upp honom, men han vägrade o fortsatte rulla.. Till slut kom det ju självklart bilar som fick stanna och glatt vänta medans jag försökte få honom att sluta…
Efter ett tag var han nöjd och promenerade glatt vidare medans jag skämdes för glatta livet Flört

~Quila Roze~

Kakan81
0

# 2 din beskrivning "Hoppa, skutta, studsa x10, tvärstopp och dyka ner med nosen i snön för att kasta upp den, hoppa, studsa, skutta x10." skulle lika gärna kunna vara vår Emil. Inte märktes det att han aldrig sett snö förut.Nu sover han som bara Valpar kan. ;)

Eija
0

Frisco bara älskar snö och kör alltid sin nos ´så långt ner han kan komma….men hur Milo beter sig är svårt att veta, har ju inte haft honom någon vinter ännu… hitintills så verkar han inte bry sig så mycket…det har ju kommit ett par centimeter nu och det fortsätter hela tiden att snöa här…

Ohhh va gullig lilla Tinka är…ser ut som att…..vad sjutton är det som är så kallt under fötterna här ute…..inte var det så igår heller…mysko o lite läskigt…

Eija

Kakan81
0

Jag glömde skriva att Tinka var fruktansvärt söt!!!Skrattande Tack för att du visade oss filmen. Jättejättesöt.

Moa-16
0

Hihi, klart hon är sötSkrattande Oj vad mycket snö ni hade då.

[Vargnatt-]
0

Aramis älskar snö! I går natt när jag var ut med honom på gården en snabbis så slängde han sig ner på rygg och rullade runt och ville inte gå in igen Skrattande

[Empisen]
0

Det snöade idag, första gången Hugo såg snö och han gillade det inte, skakade som bara den så ska köpa täcke till honom när jag får pengar. Han är väldigt frusen av sig.
Nemo däremot har inget emot det Glad

CarinaO
0

Alla våra tre hundar älskar snön! Och idag kom den äntligen =)

spikes
0

7,Ja han är go den där token,verkar som Bosse och Snodden kan ta varandra i tassenFlört