Godmorgon allihopa 3/11
Idag blir det lugnt jag är helt döv på ena örat för jag har fått tillbaka mina exem i gångarna,så nu har jag lagt i salva så får vi se hur många dar det tar innan jag kan höra igen
.
Jag ska dock ta en långis med hundarna eftersom det blåste och regnade massor igår så blev det bara kortisar på dagen
.
Vad ska ni göra?
Ha en fin dag!

#0 Oj, jobbigt att inte höra något! Hoppas att det går över snart.
Idag kommer Jelisej! Jag har plockat bort alla Prillans små och ömtåliga leksaker (typ nallar) så att det inte blir sopor kvar av dem. Ska koka vaniljsås och baka äppelpaj också. Hinner nog även med en långprommenad med Prillan innan Jellan dyker upp. Få ta en långis med honom sen när han kommit så vi får snacka lite. Vi ha ju inte träffats sedan i Juli!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#0 Exem i öronen låter inte så kul 
Nu börjar det äntligen ljusna lite. Har jobbat ett par timmar så det är snart dax för fika 
Det låg en inbjudan till julbord i min mail idag. Har ni börjat fundera på julklappar redan, eller är ni som jag och väntar till sista veckan med att handla?
Zabelle
1,Fin bild.
2,Jag är nog som du vad det gäller klappar,sen har jag en son som fyller i november och jag har ännu inte kommit på vad jag ska köpa till honom,jag kan aldrig spåna in mig på julen förren han har fyllt år känns det som
#3 Min grabb fyller 30 den 21/12… Har ingen aning vad jag ska överaska med då heller. Tips??
Zabelle
4,När min stora pojke fyller 30 har vi sagt vi ska köpa en käpp och en flaska wiskey till honom,den ska hänga på handtaget på käppen
,men det är 2 år kvar

#2 På ICA har de bullat upp med glögg, mandlar, russin, pepparkakor och risgryn mitt i gången. Har jag missat något? Det är ju November? Jag tycker at det känns tidigare och tidigare för var år som går. Nästa år kommer de väl börja julskylta i Oktober.
#4 Oj, det var tätt inpå jul. Min sambo fyller den 19 November och jag tycker att det är nära jul :P Ge honom biobiljetter, någon snygg tröja att ha på jul eller kanske en flaska whisky. Beror ju på om han behöver någon speciellt och på vad han gillar :)
Jag ska nog köpa någon varm tröja till min sambo, en ny skön kudde att sova på och kanske någon bok.
Med Vänliga hälsningar
Gomorron..
Här vaknade man precis med världens illamående och huvvudvärk, iller har inte gått i lådan utan precis nedanför sängen där ag satte fötterna självklart.. men men.. nu blir det promenad med hunden så att hin blir nöjd :)
#0 inte kul o ha exem i öronen det kliar väl med antar jag?
#1 kul att han kommer hem :) hoppas du hinner med o njuta av han (antar han ska tillbaka till fodervärden den?) fin bild :)
#3 30 år ja vad ska man köpa vad gillar han? Jag gav tatto till min man när han vart 40 :D mycket poppis iaf då han länge funderat på göra en tatto. Men svårt o tänka ut vad man kan ge.
#7 inte kul o vakna o må så där. o bajen kan itne vara trevligt o trampa i :P
Själv så vakna jag med ett ryck alltid spännande o kolla klockan när man vaknar så, var bara gå upp väcka dottern o fixa allt omkring en morgon o skola. Märkte att det behövs köpa ett par nya inneskor för jumpan o redan när barnen går i 1a klass är det märke som gäller
Nike sa hon det har alla andra fy bubblar redan ska det börjas. Tänkte på hur det var när en annan gick i skolan i 7an fick jag mina första levis jeans, skor det fick man nöja sig med som var skapligt snyggt. Redan nu i 1a klass har flera Levis deisel osv jeans, sjukt att föräldrar prackar på märken o får dom tänka på det. Blir en lugn dag igen skönt :) ska ta vanliga promenader har märk att Chanel får mer o mer luktsinne då hon stretar o ska lukta på fläckar o märker när man tar något gott o äta med. Mer snokig av sig
Av medicinen har hon haft lite mindre matlust, bajsa inget i går men i morse bajsa hon. Så jag ska ge henne lite frollic för då bajsar hon lite mer/vanligt. Det var allt för i dag :D Ha det gott alla!
#0 Exem i örat, fy tusan. Men nu behöver du ju bara höra det du vill hehe.
Förtår inte varför det ska börjas med jul så tidigt, man mister ju all julstämning. 
Idag ska man förhoppningsvis kunna gå en långtur med vovven om det kan hålla upp att regna. Sen blir det linedance ikväll.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
8,Om det vore så väl,det värker så man kan bli halvgalen minst sagt
9,Javisst VA! är standard ordet just nu

#8 Ja, han ska vara här i några dagar, sen ska jag och Prillan åka upp till norr med honom, dit han bor och stanna där en vecka. Fina Jelisej, det ska bli så mysigt att ha honom här.
Med Vänliga hälsningar

Idag ska jag mest ta det lugnt, blev en del rantande fram och tillbaka igår för att få fixat pappren för praktiken… det enda jag kan göra nu är att vänta på att alla underskrifter ska bli klara.
Blir nog en sväng runt parken med Velvet senare och kanske lite sökövning.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!