Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 699 ggr
zabelle
0

Godmorgon Onsdag 28/10

Nu återstår det inte många dagar i den här månaden, snart är vi inne i November. Jag tycker tiden försvinner alldeles för snabbt. Börjar bli dax att byta till vinterhjul på bilen och se över den inför vintern.

Såg flera hundägare utan reflexer i morse, när jag körde till jobbet. Jag vet att vi haft det uppe flera gånger men jag bara måste påminna igen - sätt på er och hunden reflexer !!

Vad ska ni hitta på idag allihop?

Zabelle   

[iurochskur]
0

Ja, här hade vi sovmorgon….trodde jag….blev väckt kl 7av min syster som behövde barnvakt. Klart man ställer upp.

Så jag får sova ut imorgon. Stora tösen har feber….

Annars så är det lugnt och stilla idag med lite mysig promenad.

Kram!

spikes
0

Godmorgon!

Kom på mig själv med att fundera på vad jag ska ha för julgardiner igårFörvånad.

Annars ska jag till F-kassan idag på ett möte,det ska bli intressant,men jag tänkte åka tidigare så jag kan strosa runt i Kristianstad ett tag för mig själv,skönt att vara själv iblandFlört

Ha en fin dag!

Trollhassel
0

Idag ska Prillan och jag gosa, gosa och gosa. Hon blir snart av med droppinfarten och tratten. Skönt kommer det att bli!

Ha en jättefin dag allihop!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

zabelle
0

Va härligt att höra att hon är piggare! Skrattande

Pussa lite extra på henne idag.

Zabelle   

Karizma
0

Go förmidag sen som vanligt har mys i soffan med Chanel med lite kaffe med påtår :) Hon har ändrat sig lite o tycker att det är kul att träna trix inte så anvanserade men iaf tass o fattar vad jag menar med det :) Sitt o upp (stå på bakbenen) lite sånt. Idag vad ska vi göra idag… Tandläkaren ska sonen till och chanel följer med för åka bil är jätte kul tycker hon husse stannar kvar i bilen o läser en tidning medans vi är inne hos tandläkaren. Rätt friskt o skönt ute så det blir en runda runt sjön sen. Ska fundera på vad vi ska äta med och så ska vi köpa foder till tjejen.

#3 skönt att prillan mår mycket bättre hon skärra upp hela fokus, ge henne en puss från mig med :)

Ha det gott alla :)

AnneN
0

Hejsan hoppsan! Här dräller jag in sent som vanligt Skrattande

Idag hoppas jag på att få tag på en praktikplats, hade ingen tur alls med det igår så hoppas på bättre lycka idag.

Ska även ha samtal med min jobbcoach vilket jag inte ser fram emot just nu för jag skäms över att jag inte har gjort alla uppgifter hon gav mig förra veckan Skäms

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

fridaas
0

goförmiddag

Idag skiner solen och det ser ut som det r väldigt skönt ute. Så ska ut på promenad med illern om en stund, sen har jag även fått svar på en av de hundannonser jag har kollat på. Så hopppas att de kan tycka att deras dalmatinertik kan passa in här :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Quiila
0

God förmiddag Skrattande
Jag och Quila ska bara mysa och ta det lugnt idag, husse jobbar och sen direkt efter jobbet åker han på match några mil bort, så det blir en matte&Quila-dag för oss Kyss

~Quila Roze~

Karizma
0

#7 hoppas att hon passar in :) håller tummarna för det. en fråga är det en vuxen hund eller en valp?

Tixy
0

God eftermiddag!

Jag vaknade lite för sent imorse, så hade bara en kvart på mig innan jag skulle springa till bussen. Idelma fick vänta på husse, som skulle komma strax efter att jag gått. Men hon om någon kan minsann konsten att se helt förstörd ut när man lämnar henne.

Så ja, jag har jobbat idag. Och nu blir det vila och tv-tittande.

Kram på er!

fridaas
0

#7 Ska åka och titta på henne på lördag, det är en tik på 1år :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Karizma
0

Åh vad spännande :) hoppas att det går bra o lycka till måste jag säga.