Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 659 ggr
zabelle
0

Godmorgon måndag 26/10

En mörk regnig morgon i Malmö.

Jag har haft fullt upp i helgen och har knappt hunnit in här alls. Maginfluensa härjar lite överallt men än så länge har jag klarat mig. Tyst 

Hoppas alla får en härlig dag, framförallt alla ni som har höstlov!

Zabelle   

[iurochskur]
0

Godmorgon!

Höstlov här hemma i Västerås, ska ut senare med hund och barn. Blir och klä sig varmt eftersom det blåser kalla vindar idag.

Sen ska vi trolldega som barnen kallar det…

Kram!

spikes
0

Morrn!

Det är lov här i Skåne också,och det behövs nu när mörkret faller på.

Ena sonen är i Västerås hos sin moster och den andra hemma tills på fredag.då åker han till storebror i Stockholm.

Den helgen ska vi ägna åt ossFlört

Trollhassel
0

Till verinären med en jättesjuk liten Prilla. Snälla snälla snälla, säg att det inte är något farligt! Jag är jätterädd.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

zabelle
0

Vad är galet med Prillan? Förvånad

Zabelle   

AnnL
0

God morgon!

Har badat Silver i helgen efter han lekt med en annan hund o rullat sig i den nyplöjda åkern. Han såg ur som en jordhög när han kom in.

Han har ätit färskfoder nu i tre dagar, han älskar det. Och inga problem med magen trots att jag bytat foder. Har inte gett han fullt ut än. Så han får fortfarande lite torrfoder.

Håller alla tummar för lilla Prillan. Rynkar på näsan

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[SarahOhrn]
0

Själv har jag lov, men ska till vet. med mina möss som har fått skabb! :( Känns sådär, punga ut med 500 kr i besöksavgift för ett djur dom inte kan något om, dom kollar, jag berättar vad felet är, dom skriver ut medicin. Poff går 500 kr till deras "kunskap"….. Suck! Känns sådär at det kommer dom lägligaste månaderna också… ;)

Annars är det jag och vovven som är här hemma, sambon jobbar och ikväll ska vi iväg på valpkurs igen! Alltid roligt! :) Förutom att ha är GALEN när han ser andra hundar, han är grymt duktig och lättlärd o väluppfostrad annars men när han kommer dit och träffar 8 andra hundar som är runt om honom är han den mest ouppfostrade. Får skavsår i händerna. :P

monicany
0

Har är det jobbar dax som vanligt en måndag. önskar att man gick i skolan i gen vill också ha höst lovSkrattande

Karizma
0

Hej!

Idag har ska vi till vetrinären för kolla av klådan på damen tycker hon har nyst en del sen det vart regn o fuktigt ute. Sonen har nämnt lite att han inte mår så bra heller kan vara något med lägenheten eftersom han inte tål mögel Obestämd Så det återståt o se vad vetrinären säger kanske är noskvalster skumt då hon inte är nån hund som hälsar på hundar… Ska på kalas senare idag o städa står på listan med. Allt är som vanligt annars, ser mer o mer fram åt att flytta om det är denna lägenhet som gör att sonen mår lite dåligt. Ha det gott!

#3 neee hur är det med lilla prillan? Hoppas det inte är något fara med lilltjejen. Ska tänka på Er idag o framförallt lill tjejen *Kram*

Trollhassel
0

Prillan ligger på djursjukhuset nu. Väntar på samtal runt klockan 15. Då får jag veta mer.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

zabelle
0

Då hoppas vi att de hittar vad det är och kan åtgärda det så snabbt som möjligt. Jag fortsätter att hålla tummarna.

Zabelle   

AnneN
0

Här blev det en ofrivillig sovmorgon Förvånad, vaknade inte av väckaren kl 10, utan vaknade självmant vid 13:30!!!

Har pratat med min handläggare på arbetsförmedlingen och hon verkade för en gångs skull vara på bra humör, för hon var riktigt trevlig Glad Fick en del goda nyheter av henne, jag ska få en utredning om min dyslexi och jag har rätt till att få arbetspraktik Skrattande Är så lycklig över detta besked så jag vet inte ens vart jag ska börja söka praktikplats.

Nu ska jag ut en stund i parken med Velvet och sedan sätta mig och finslipa mitt CV.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!