Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 998 ggr
Trollhassel
0

God morgon, 24 Oktober.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Prillan och jag har varit ute i lervädret och busat. Hon blev helt totalt superlerig efter att ha busat med JR-kompsien Raffe. Nu när vi kom in blev det bad och gos. Nu ligger hon och tar igen sig på värmedynan.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

AnneN
0

Go´morron!

Är trött som *** efter att ha sovit endast ca 4 timmar inatt, man ska inte sitta uppe jätte länge om man vet att man ska kliva upp tidigt…

Ska ta en sväng med snabeldraken nu innan mamma kommer hit, sedan ska vi på hundpromenad med hundhuset.

Hopaps alla får en trevlig lördag Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tina-A
0

God morgon allihopa :) Jag ska packa ihop och sen ska jag iväg och träffa mina kursdeltagare på min klickerkurs :) Oliver ska få följa med på det här kurstillfället! Det kommer han tycka är superkul.

Sen ska Oliver få leka lite med sin bästishund, jag ska träffa några kompisar och sen på kvällen hoppas vi hinna spela in månadens trick November :)

Ha en trevlig dag allihopa!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[iurochskur]
0

Godmorgon!

Har varit vaken länge nu, ska straxt ut med "Boppan" (Ronja) och har till råga på det tjejsmärtor i magen. Jaja, ut i alla hälsotillstånd och väder.

Sen ska vi ev. packa lite i lägenheten.

Kram!

AnnL
0

God förmiddag!

Besviken, blir ingen marknad idag. Det bara regnar. O hur kul är det att gå på marknad då och slåss med en massa paraplyer. Skrikandes

Får väl njuta av att vara själv i hela huset  eftersom sambon är borta hela dagen.

Sen blir det att plocka fram tomma toarullar o gömma godis i, gömma godis på olika stälen i huset så Silver får lite hjärngympa när vi inte kan vara ute.

Ha en fin lördag/ Kram.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Tixy
0

God förmiddag!

Vi får se vad som händer idag. Är sugen på en massa aktiviteter med hunden, men vet inte riktigt. Firar 9 månader med 'gubben', varav 4 förlovade. Så ikväll blir det bastu och myspys.

Ha en bra dag!
Kram!

destroyed
0

hej hej!

Idag hoppas jag att kunna göra något ordentligt med sindra.. Jag har inte mått så bra de senaste dagarna så hon har tyvärr inte fått rasa av sig klokt. Dock har vi tränat trick och nosövningar så det har inte gått någon större nöd på henne.

Några tips på trick som jag kan träna in? Har lite idétorka och har bara tränat in tricken hon kan vilket hon börjar bli lite trött på, pudel som hon är:)

Tina-A
0

#6: Spela död? Rulla runt? Fot? Work? Mellan? Front? :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

spikes
0

God kväll alla.

Vi har varit och hämtat en ny soffa så vovvarna fick en redig prommis tidigt i morse,och har sovit som stockar när vi var borta.

Nu har jag varit ute med dem i ösregnet så snart ska dom få mat,sen blir det aktivitetsboll för dem bägge,den hämtar dom i deras låda i byrån och rullar runt med på 2 håll härFlört

destroyed
0

7# mer hälften vet jag inte ens hur man lär inFlört

pippa__
0

Go kväll!

Är nästan precis hemkommen från blodspår på klubben. Locca skötte sej utmärkt och tog spåret utan bekymmer =)

Tixy
0

#10 Blodspår? Vad spännande!
Har ni hållt på med spår tidigare av något slag? Glad

pippa__
0

#11 Ja, vi har spårat en del personspår med, men hunden tycker det ät roligare med blodspår och hon behöver det mer också för att stilla jaktlusten =)