Godmorgon 25/10
Idag blir det en tur till Kristanstad och på eftermiddagen en långtur i skogen trots regn.
Ibland får man trotsa vädret lite
.
OBS..glöm inte vrida tillbaka klockan en timme,det är vintertid nu
Åhhh så härligt med skogen. Längtar tills jag kan släppa ut Wilda i skogen igen. Nästa helg är hon nog redo för en kortare tur.
Ha en trevlig skogstur
.
1,Då blir det säkert en riktigt härlig tur,nästan som att släppa ut kalvar först gången på grönbete…skönt att veta att hon mår så mycket bättre
#2 Ja, hon är hur pigg som helst nu. Hon får sista antibiotikan imorgon & magen har läkt ihop jättefint.
Hahah, kalv är precis vad hon ser ut som just nu
.

Jag som trodde klockan var halv elva. Hade totalt glömt att man skulle ställa om till vintertid.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
3,Kan tänka mig det vilken befrielse sen
4,Hade jag inte läst kvällstidningen igår, hade jag heller inte tänkt på det
God förmiddag!
Har precis varit ute på en långpromenad med mina vovvar. Nu är det datorn som gäller en stund och sen ska vi iväg till mina föräldrar. Är ledig idag för en gångs skull. :-)
Och klockan ja, jo då den har jag full koll på. 
God förmiddag!
Tur jag gick in på datorn så jag upptäckte att vi skulle ställa om klockan. Hade jag alldelses missat, trodde inte det var förrän nästa helg. 
Idag ska jag ut med Silver på en långpromenad sen ska vi lyssna på Sanna Nilesen i Ränneslövs kyrka kl 16. Får se om det blir buggkurs efter det.
Ha en bra söndag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Go eftermiddag 
Var hundvakt igårkväll fram tills idag så jag har nyss lämnat tillbaka den lilla krabaten, en australisk terrier vid namn Kajsa. Ska eventuellt bli dagmatte till henne sedan då hennes matte börjar om att jobba igen 
Resten av dagen blir nog ganska lugn, ryggen har pajjat så det blir inte hundhuset för mig ikväll 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
God dag, allesammans! 
Jag har precis kommit in efter en hundrunda med busstur och sådär. Idelma och jag skulle gå och lämna fästmannen vid bussen, så kom jag på den briljanta idéen att ta med busskort, så vi kunde åka med en bit. Men jag kom på att om jag åker den bussen så blir det till att gå hem längs vägen, så vi tog en annan istället.
Vovve skötte sig tillräckligt bra, och vi lyckades nästan klara ett möte med en stor boxer! Kastade ut en godis i löven så att hon fokuserade på den istället, men hon tog den precis när dom gick bakom oss, så då vände hon runt och slog skallen i mitt knä..
Nåväl, ingen skada skedd. 

God kväll på er! Sitter och äter en ursmaskig dessert som är gjord av årets konditor medans sindra sitter och stirrar på mej surt:P Idag har jag övat in ett trick som jag snodde av Tina-A, hålla handen:) Det går bra sindra tycker inte om när man håller i tassen bara. Sen körde vi ett blodspår tillsammans med en kompis. Det tyckte inte sindra var så kul men jag tror också att det var alldeles för svårt för henne också.. spåret hade legat rätt länge så hon förstod inte riktigt vad hon sökte medans det luktade lite intressant på sina ställen

God kväll! Prillan är sjuk. Har spytt hela dagen.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Hallå på er
Idag har jag och vovven fått sköta oss själv, då husse ligger däckad i maginfluensa. Handsprit och clorin har varit mina bästa vänner idag.
#11 hoppas Prillan kryar på sig.
Zabelle

11# hoppas att hon är okey..