God morgon 23/10 2009
Idag är det Fredag,och Boel har sin välförtjänta lediga dag och säkert mys med Hebbe
.
Den här helgen ska vi hämta en ny soffa så det är tur att jag har den ena sonen hemma,lite svårt om jag skulle burit
.
Son nr 2 ska åka till sin moster i Västerås och vara där hela lovet nästan,på fredag tar han tåget därifrån till sin största bror i stockholm,och min yngsta tar tåget härifrån den fredagen och de träffas på Stockholms station.
Det blir nog mysigt att få gå med storebror och kolla på nått band,det är ingen ide ni frågar mig om vilket band för jag är fossil säger grabbarna hahaha.
Ha en fin dag!
Putt massor har läst men ingen har skrivit nått.. synd,hoppas det är fler som gillar godmorgon trådar
.
Hur ser eran helg ut?
God morgon!
Igår kväll när jag var ute med Silver på sista kissrundan och kom bakom ladan låg där en räv i gräset. Silver är alltid före mig med jag tror inte han såg den. Jag lyfte upp Silver o stod bara en meter ifrån den. Efter en stund sprang den sakterliga därifrån. Tyvärr tror jag inte den är riktigt frisk eftersom den var så orädd. Men den var jätte söt.
Förstår varför många kallar Silver för en liten rävunge, dom har faktiskt väldigt lika huvud.
Innan jag gick till sängs var jag och kollade igen, då låg den på samma ställe. Då klappa jag i händerna och den lomma iväg, sen har jag inte sett den.
Det jag är mest orolig för är om den har skabb. Silver springer dagligen där. Hade rävskabb på honom förra året och det var inte roligt. 
Annars ska jag åka till stan i eftermiddag och hämta färskfoder. Skulle egentligen fått vänta 2 veckor men jag ringde Nordic och dom lova få med det till idag. Ska bli spännande att se vad min kräsne lilleman tycker om det.
Ha en bra dag alla hundälskare.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
2; Ja det bästa är att ringa dem så brukar dom vara väldigt tillmötesgående…spännade berätta hur det går er med maten sen
.
Det lät inte bra det där med räven
,du får hålla koll så han inte börjar klia sig onödigt mycket.
Stronghold är det bästa (lindrigaste)att använda om man fått det,det är dessutom lätt att bara droppa i nacken på dem,jag vet att det finns i Silvers dos också min york fick det tillsammans med mina andra hundar jag hade då.
Haha javisst är han lik en liten räv
# 3 Han hade stronghold förra gången och då vägde han inte mer än ett par kg.
4, Vad bra…det finns en annan sort med den har många hundar fått håravfall och annat av
Lördagen blir att göra ingenting. På söndag eftermiddag ska vi åka till Ränneslövs kyrka och lyssna på Sanna Nielsen. Hon har underbar röst.
Den blir det att syssla med Silver naturligtvis, skogen och lite andra aktiviteter.
Gomorron!
Idag blir det till att ringa en massa samtal, usch fy och blä, gå till banken och ikväll kommer en kompis hjit med sin lilla terrierblandning, kanske att hunden jg brukar vakta oxå kommer hit då de går väldigt bra ihop :)
Imorn ska jag bege mig ut till mamma och hennes familj och se om jag kan hjälpa till på den stora orienteringstävlingen som är där i helgen. På söndag blir det söndagsmiddag hos mormor troligtvis :)
Morrn! Jag är lite sjuk inte så farligt men hostar o det gör rätt ont när jag hostar. Förkyl snorig o härlig :P Fick iaf tid till vetrinären på måndag ska vi dit, dom hade inte tid innan o det är den vetrinären jag gillar en jag "litar på". Jag ska handla lite sen ska göra pizza ikväll då jag har en del köttfärsås kvar. Barnen brukar gilla att hjälpa till att göra sin pizza. lugn fredag, vanliga promenader kommer tas o har med mig lite gott ut för att se hur balansträningen går. Ha en bra dag!

Go´förmiddag 
Idag kommer jag ha fullt upp med storstädning, imorrn kommer mamma och vi ska på hundpromenad med hundhuset, söndag är det en fotograf på hundhuset + socialträff så då ska jag dit och hjälpa till.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Go eftermiddag!
Ann, hoppas verkligen inte Silver fått skabb 
Nu har vi storhandlat, varit på kyrkogården och därefter gått en jäääättelåååång runda med Hebbe. Har precisi sjunkt ner i soffan.
Funderar på om jag och maken ska gå och ta en öl på puben, det är "after work" priser på fredagar fram till 19:00 
I morgon ska vi på en "knytkalas fest" med ca 150 personer. Ska bli jättekul.
Hoppas alla får en bra helg!
Zabelle
God kväll!
Har varit och hämtat mitt färskfoder. Herre min je vad mycket där var. Trodde jag skulle få lite plats över i nya frysen till kakor o lite annat. Men färskfodret. tog nästan två hela fack av tre. 
Silver har provsmakat och det gick ned med väldig fart, så han verkar gilla det. 
# 3 Hur var det? Du gav dina hela portionen på kvällen?
11,haha men då räcker det länge och så får du baka varefter det tar slut
.
Ja min a hundar äter endast en gång på kvällen,men man kan ju dela upp det på 2 omgångar om man vill….vad glad jag blir när jag hör att han gillar det…men det brukar gå ner oavsett löptik