Godmorgon 22/10
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu har vi haft "godmorgon tråd" lite mer än en vecka. Kul att så många har delat med sig av sin vardag.
Den som kommer hit först på morgonen kan väl starta upp? Då blir det lite variation 
Har ni varit på Ullared och handlat någon gång? Det har inte jag, men hörde en rolig låt på radion om Ullared när jag körde till jobbet i morse, måste dela med mig 
Zabelle
Morrn!
Jag håller med,kul också att flera skriver i den
,åhhh! vilken hemsk låt
Ni medlemmar är också hjärtligt välkomna att starta en sådan,bara kul om flera hjälps åt
.
Själv har jag knappt sovit en blund i natt och Snodden är deppig för det är ingen frost ute att rulla sig i,Spike ligger och småblänger och vill nog bli av med sin strumpa nu,men tejpen på klon får han allt ha kvar tills jag är säker på att det läkt ordentligt
,och melan sonen var på bråkhumör innan han stack…hehe men det hade han inge för
Här hemma är det lugnt och mysigt på morgonen, har utfodrat hund och barn. Ska på promenix om en timme och sen ska vi lydnadsträna hemma.
Ronja är väldigt nyfiken på dom tre guldhamster ungarna som kom hem igår och vill nog gärna sätta tänderna i dom….märks att hon är lite sugen på dom.
Kram!
Godmorgon.
Jag hinner aldrig in o skriva godmorgon tråd. Zabelle är ju uppe innan tuppen är vaken. 
Tänk om dom skulle eldat upp Ullared. Då skulle jag blivit ledsen. Jag som älskar det stället. 
Håller på att ringa och beställa färskfoder till Silver idag. Men det är lite struligt, dom levererar inte de stället som står på deras hemsida. Så nu väntar jag på att dom ska ring upp.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#3 jag tänkte på dej när jag hörde låten 
Zabelle
3,dom brukar kunna fixa till det
#4 Jag förstod det. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God förmiddag.
Lyssnar på WASP och dricker te. Väntar på att vaktmästaren ska komma och byta spis.
Prillan har fått sin morgonrunda och frukost. Åh, jag blev så sur! När vi var ute så mötte vi en annan hund och jag satte Prillan vid min sida och tänkte att hon INTE skulle hälsa på den andra hunden. Käringen som mötte oss började började prata med Prillan och locka på henne så att hon skulle hälsa på hennen hund, sen bara släppte hon sin hund. Jag sa till henne att jag inte hade tänkt mig att Prillan skulle få hälsa, men hon brydde sig inte och sa med bebisröst "Klart du ska få hälsa lilla vän" som om jag varit elak mot Prillan. *suck*
Jag tog bort Prillan och gick och busade med henne i stället. Att man inte ska få träna sin hund i fred.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
7,då får man vara lite elak i tonen
,för det där kallar jag för att inte respektera andra hundägare.
Morrn morrn
Det där va en trist låt. Ullared dit åker vi varje år 2 gg brukar vi försöka ta oss tripp dit. Det finns massor bra saker där. Inredningsaker o gösses här fyndar man snygga saker såns som säljes dyrt i andra butiker är rena lopppriser på. Kläder till barnen och fina ytterkläder underkläder ja allt. Djursaker det finns det med och har man häst vet jag att man hittar tiktigt bra saker till där med, hundsaker o kattsaker med. Jag hopps vi åker dit innan jul det brukar vi göra men vi vet inte än. Det finns ju mycket rea i vanliga affärer med på kläder sen ska vi flytta det kostar lite det oxå. Idag är det dimmit ute
men vi har tagit våran första långis som vanligt. Allt är bra här ska ringa vetrinären idag för kolla upp vad det kan vara som kliar på tösen. Vi få det klart innan helgen så slipper jag tänka på det mer. Ha det så bra alla 
God morgon!
Jag och fästmannen fick sällskap i sängen i natt.. Och självklart tog sällskapen (även kallat Idelma) våra täcken, så vi fick ligga och frysa på varsin kant. Dumhund! 
Idag blir det förhoppningsvis lite träning med tösen, funderar på att gå ut och sätta mig där hundar och folk passerar och bara vara. Men det ser kallt ut. 
För övrigt ska jag spela sims och kolla på film idag.
Gomorron. eller förmiddag iaf.
Jag är hundvakt åt en kompis hund, så hon och jag ska väl gå ut snart tror jag, sen blir det tll att försöka få tag i olika myndigheter.
Och sen en massa hundgos större delen av dagen :)
God Morgon !
Jaha, här är man sjuk.. Tråkigt då man inte kan göra någonting med hunden typ.
Ullared har man väl varit MÅNGA gånger, själv så ska jag och familjen dit på Onsdag :)