En till video på Oliver
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här kommer en till video på Oliver, lite fler hundtrick!
Har med saker som stanna och kom, men i förra videon hade jag ju både sitt och ligg.. Så jag tänkte att "stanna" och "kom" är typ lika mycket trick som att sitta :P Well well..
Enjoy!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ni är så duktiga 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Håller med Anne!
Jag blir alltid lika inspirerad till att träna när jag ser er, men Idelma är dessvärre inte alltid lika på. Och så har jag idétorka. :)
#1: Tack ^^,
#2: Tack! Idelma var ju superduktig på freestylekursen, att lära in nya saker går ju jättelätt för henne :) Bara att sätta igång!
#2 Tack själv! :) Mjo, vi ska bara ta oss ut och komma på något. Får väl passa på nu i helgen, och fixa filmklipp på det också.

Va duktiga ni är..
#5: Tack :)
Om någon inte sett Dog Tricks (alltså, typ 1an) så får ni gärna kolla på den! http://www.youtube.com/watch?v=1CSkZkTj50g&feature=channel
Måste bara skriva också.. Att det vore jättekul att se liknande klipp med era hundar, om dom kan några roliga trick :)
Underbart o se Er varje gång :D bra musik med till era klipp :) Hur gammal är han nu?
Jag ska se om fästmannen har lust att filma lite, i så fall kommer det nog upp lite klipp någon dag framöver. :)
#8: Han är 1½ år. Tiden går fort! :) Det är en disneylåt till det här klippet, älskar disney ^^, Just denna låt är Tarzan - Two worlds
#9: Vad kul!
:D jo låten känner jag igen då jag har barn o får själv se endel filmer. Trode nästan han var vid 1 år mycket aktiv är han så trevligt o se :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oliver håller på att lära sig 2 nya saker nu. Lägger in en video :) Kändes lite överflödigt att göra en helt ny tråd..!
Det är "mitt", han går mellan mina ben fast åt fel håll, och "spela död" som vi inte tränat förän nu när han är 1½ år. Jag ÄLSKAR hans dramatiska huvud på den sista spela död, kolla den precis i slutet. Hahah :)

#12 det ser utsom om han får döts ryckningar i benen när han dör:) jätte fränt försök och behåll de.
<otto faller ju från ståndes pladask ner på sidan,
#13: Hihi, jaa :) Det ser ju lite roligt ut så det vill jag gärna ha kvar.
Åh, vad coolt! Oliver och jag kör bara från liggandes nu, ska prova sittandes sen och ståendes sist. Men gissar att han då först lägger sig och sen rullar över på sidan :P
Hur lärde du honom att falla direkt ner på sidan? Något knep?

Ni är så duktiga
Blir lika impad varje gång 
~Quila Roze~
Jag är grymt imponerad! 
Zabelle