R.I.P AJAX
2008-09-18-2009-10-19
1 år blev du min gosse. Ett helt underbart år.
Minns när jag skulle åka och kolla på dej, du va den ända som hade hängande öron, och den som va klantigaste ut av dem alla. Jag blev stört kär, du tog mina skor och sprang runt med dem men dina börder. Du fick följa med hem 10 v som du va. Feg va du, o ja, du skrek så fort andra hundar kom i närheten. Tills du vande dej. Du va den bästa hund jag nånsin haft, inga som helst problem med nya hundar el djur. Barn va du lite rädd för om dem kom för snabbt inpå dej…
Du va stjärnan som föll i mörkerts ljus
Du va den som kom med lyckans underbara ljus
Dina stora bruna ögon som kollade på än.
Dina stora öron som lysnnade på vad jag sa
Din kärlek till andra va oslagsbar
Du föll ner som den stjräna du är
Du blev stor och känd på hela området
Du va den som alla älskade
Du bara va med, och lät allt hända.
Nu ser matte med tårfyllda ögon på dej
Och du undrar va de e som händer.
Matte ska vara stark lika stark som du va.
Min äslakde vita hund, gammal blev du ej, men älskad av oss va du.
Sen i maj månad har han haft problem med bogen, vetten visste ej va de va, och låta han lida å äta smärtstillande å inte vara hund, kan ja inte låta han leva. Han klarar inte av att sitta stilla i en bur, som han har gjort stort sett hela sommaren.
Tårar rinner från mina kinder, Gibson undrar va som har hänt, dem 2 va oslagsbara så tajta!, å alla som sakt att 2 hundar e bara problem, nonsens!..
Känner mig en dålig matte, men ändå inte.. du va lyckan i mina sorjer.

ÄLSKAR DEJ SÅ MINA VITA FINA HUND

Beklagar verkligen din sorg 

Beklagar sorgen, men jag är övertygad om att du gjorde det som var bäst för hans skull och det gör dig till en bra matte.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
# 1 & 2 Tack, jo jag hoppas det..
Rip.. Beklagar sorgen!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Känner med dig!
Kram
Tack 
Vila i frid fin skrivet o lider med dig //Kram
#7 taack så mkt… snyft
Skickar en stor kram!
Zabelle
Beklagar sorgen!
Oj.. 1 år bara..
Vila i frid <3
Beklagar sorgen
. Skickar massa kramar till dig.
Tack så hemskt mycket
, försöker vara stark för min andra hunds skull… Men så svåårt… de blir en sömn lös natt med många tårar…
Gud så vackert skrivet om din fyrbenta vän..
…jag lider verkligen med dig, vi alla som har och haft djur vet ju hur det är…..
Miste ju en liten krabat jag med i våras….och jag gråter ännu ibland när saker kommer upp så man blir påmind…..
Ja dom sätter verkligen sina tasspår i hjärtat de små liven…..
Styrkekramar till dig
Eija
# 14 Tack så hemskt mycket, de va svårt att ta honom till vetten sj å se han bli livlös där…. Usch gråter ännu bara ja tänker på de
Kram - du gjorde helt rätt!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Beklagar sorgen. Det är inte kul att ta bort djur.
Du gjorde trots smärtan rätt.
*kramar om*

Jag fick sorgligt nog avliva min Rottistjej p.g.a. cancer…hon blev 11½ år!!!
Nu den 11/12 -09 kl: 14.45 så e det EXAKT 1 år sen hon lämnade mig……
Mycket har man gått igenom under sina 33 år…men DETTA var absolut det värsta jag varit med om… känner igen mig & Tösen på många punkter i din dikt….
Många tårar kommer trilla nerför dina kinder när du tänker på din älskade vovve,pratar om han eller ser foto…under den närmsta tiden,men tro mig det blir bättre…jog lovar dig!!!!
Nu efter lite merän 10 mån så kan jag ibland prata om Tösen och tänka på roliga minnen osv…utan att jag gråter,men det e även många många tårar som fortfarande trillar….
Men vi får vara jätte glada & tacksamma att det var just VI som fick ha våra älskade vovvar och uppleva dom…oavsett om det bara blev 1 år eller 10 år….
Det var iallafall VI som fick ha dom…..
Tänker på dig i din stora sorg…..
Många många kramar från Lindha

taack… va fin hon vaa