Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1171 ggr
zabelle
0

Godmorgon 21/10

Nu är det snart jul….. Varuhusen har redan börjat ta fram julsakerna. Jag tycker det är hemskt och vill helst inte se sånt förren till 1:a advent.

I går på kvällspromenaden gick vi förbi en agilitybana där det var hundkurs. Det såg himla kul ut. Skulle varit kul att testa någon gång.

Går ni på kurs eller tränar själv med era hundar?

Zabelle   

AnneN
0

Go´morron…

Jag visste väl att det fanns en anledning till att det kommer dröja minst 1-2 månader innan jag frivilligt åker in till stan! Tycker inte att det ska julskyltas förän tidigast 1:a advent!

Jag tränar lite av varje med Velvet, men pga det ekonomiska så går jag ingen kurs just nu.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

Godmorgon/förmisGlad

Visst är det så att man inte vill bli pumpad med julen ännuRynkar på näsan,som yngsta grabben säger…det känns som om jag fyller år på julen,han fyller 16 nov……

Kan du inte kolla om dom "glömmer" kvar hindren ibland,då kan du testa i lugn och ro,visst är det jätte kulFlört

zabelle
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Banan står alltid uppe Tungan ute så planen är att smita dit när där är helt tomt på "förståsigpåare"

Inte helt övertygad att Hebbe tycker att Agility är hans grej. Han har en förmåga att se väldigt oförstående ut när det är något han inte vill göra eller inte får…

På den här bilden har jag precis talat om att han INTE får bada. Visst ser han ut som han ville säga -Varför inte då? Skrattande

Zabelle   

spikes
0

3 hahaha vad söt,han ser sååå oförstående ut.

ja du kan ju testa för skojs skull,ta dom lätta hindren och locka med godisFlört

zabelle
0

Vi har testat med de hindren en gång som man ska hoppa över. Då ville han istället bära iväg med ribban (lagom stor pinne att släpa på)

Zabelle   

Tixy
0

God förmiddag!

Jag och Idelma ligger i soffan och myser idag igen. Har även fått veta av mor min att jag har fått jobbet på hennes jobb nästa vecka (under lovet), så tjänar strax under 2000 på det. Perfekt! Blir till att spara till valpköpet. Skrattande

spikes
0

5,Ja han vill ju ha dom hehe,testa ett lågt tsket som sitter fast först så kanske han inte tar pinnarna sen….bordet om det står ute är ju bra för där ska dom hoppa upp lägga sig så snabbt som möjligt där och ligga kvar i 10sek tror jag det är sedan iväg igen,lagom för hebbe tror jagGlad

6,Grattis vad roligt!Glad

AnnL
0

God middag!

Alla julsakerna var framme på Maxi i måndags när jag var och handlade. Försöker att titta åt ett annat håll när jag går dit. Det förtar all julstämning när det verkligen blir julmånad när dom börjar så tidigt.

3 0 Stackars Hebbe, får inte bada när jag vill o ska hoppa över pinnar som jag vill bära runt med. Förstår att han ser ledsen ut. Rynkar på näsan

Jag tränar lite hopp o balans med Silver hemma. Har inte provat slalom ännu. Men han tycker det är jätte kul. När vi är i skogen stannar han själv o vill gå balans o hoppa vid fällda träd som vi brukar träna på.

# 6 Grattis till jobbet.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Tixy
0

#7 & 8 Tack så mycket! Skrattande Får se om jag lyckas hålla i pengarna bara..