Så glad att ha hittat hit :)
Blev så glad när jag hittade detta forum för blandrashundar 
På andra sidor har jag i det stora hela blivit dumförklarad och spottat på för att jag inte köpt en renrasig Amstaff.
Ser så fram emot att lära känna fler av er här på forumet och kunna ha diskussioner på ett moget sätt.
Många kramar till Er alla från Malin
Välkommen hit! Hoppas du ska trivas 
Zabelle

Tack så mycket Zabelle, jag känner redan nu att jag kommer att treivas 

Välkommen, här blir ingen dumförklarad varken om de väljer att skaffa renrasigt eller blandraser, alla är lika välkomna 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Välkommen :)

Tack så hemskt mycket, era välkomnanden betyder så mycket efter hur jag blivit behandlad av dem som föder upp renrasigt… Själv så behandlar jag folk som jag själv vill bli behandlad och tog väldigt illa vid mig att folk dömde mig som person utan att känna mig.
Många kramar till Er alla 
Äh, hundar som hundar
Här älskar vi alla oavsett ras(er)
Själv har jag två blandraser och är så nöjd med dem!
Hoppas du ska trivas, här finns mycket bra folk!

#5 Jag vet mycket väl hur en del behandlar oss som valt att skaffa blandras istället för renrasigt, det är hela anledningen till att jag startade denna sajt för att vi skulle ha någonstans där vi kan känna oss välkomna oavsett val av blandning eller ras (även de med renrasigt är välkomna) utan att risker en massa påhopp pga våra val.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jag märker redan nu att här är folk mer ödmjuka och har 100% mer social kompetens än de hade hi hi hi
Alla är ju inte likadana men det är synd och skam att man kan bete sig så och inte prata på ett moget sätt.
Som du säger "Hilo", hundar är hundar….
Kramar
Välkommen :) Vad har du för spännande blandras?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Vart välkommen här tror jag allt du kommer trivas :) Hoppas du även visar bild på din blandis, tycker mig se något brunt o vit där ;)

#12: Men fy tusan så söt :) Hur gammal är hon? När får du hem skönheten?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ja, visst hon e fin, var egentligen uppfödarens syster som skulle ha den men hon blev gravid och ville då inte ha valp samtidigt. Hon e snart 7 v och nästa helg får jag hämta henne :)
Blir mycket jobb så tur att jag e arbetslös sedan 2 v ;)
fybubblar så söt :) Är hon tigrerad oxå 

Ja, jag tror det faktiskt :) Har som sagt inte träffat bruden än då hon just nu bor 80 mil från mig….
#12 Brindle med vitt är så snyggt!

Tror faktiskt att jag hittat en guldklimp ;) Var så glad när jag hittade en tik eftersom 2 av mina börder också har hundar. 3 hanar varav 2 är i flock med 2 tikar…. Tyckte att det fick vara nog med manliga hormoner ;)
:) Tyckte du gjorde rätt där med valet av tik. Får du passa så det inte blir strul bara vid löptiden :)
Välkommen hit. Vilken söt liten vovve du har. 
Här är det okej att ha alla sorters hundar. Ren som blandras. Har själv en blandis.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Karizma: Får hålla dem från varandra just då :) Deras 2 tikar är just nu och paras av uppfödaren då de e fodervärdar åt just dem 2 :)
AnnL: Tack för välkomnandet, känns att det e en bra och varm gemenskap här inne :)
När jag tänker på det med löpning så småler jag…. Har en väninna som just stängt en djuraffär, hon har försett mig med korg, halsband/koppel, matskålar osv och…. Tikskydd i 2 olika stl ha ha ha… Jag tackade men sa att jag nog inte kommer att använda dem.. Ja men om du ska hälsa på någon just då tyckte hon
Bra med omtänksamma vänner…
Kramar åt er alla underbara
Välkommen och vilken lite sötis du har där

Tack Lena för välkomnandet, du har själv en vacker hund :)
Kram Malin
Välkommen! Sicken sötnos din valp är!

Tack Ziggi :)
Välkommen hit!
Jag hittade hit av samma anledning som dig så jag vet hur det är! :)

Tack JenD, ja då vet du hur otroligt otrevliga en del kan vara…
Ohh ja tyvärr vet jag det! Men vi klara oss utan dom här 

Underbart vacker tjej du har där 

Ja precis, de får ha sitt ifred och här e det så trevligt att jag e säker på att jag kommer trivas 
Tack, visst e hon fin…. Nästa fredag hämtar jag hem henne.
#29 Du kommer stormtrivas på den här underbara sidan. Alla är supertrevliga & skulle ngt otrevligt hända så är dom underbara sajtvärdarna där snabbare än blixten & avbryter samt rättar till. Jag vågar fråga om allt, och svara på andras inlägg och har bara varit med om positiv feedback. Lycka till med söta valpen.

Tack för de orden, jag känner mig redan bekväm här och ser fram emot var gång jag kikar in :)