Canis hundtidning
Någon som prenumererar eller har prenumererat på den? Vad tyckte du?
Jag har precis beställt ett års prenumeration av den tidningen, ska bli spännande att se om den är lika bra som den verkar.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hade den för många år sedan. Då var den kanon. Hur den är idag vet jag dock inte.
Du kan väl skriva och berätta vad du tycker om den. Lite smygreklam så där. Kanske skulle börja prenumerera igen.
Har prenumererat, men slutade en tid då jag inte hade hund.
Jag gillar tidningen även om den nästan är helt träningsinriktad, men man får mycket tips och idéer, samt att jag gillar att texten/infon är lite mer avancerad för en annan typ av läsare än i många andra hundblaskor (ex. härliga hund)
≧◔◡◔≦

#1 Ja självklart kommer jag att berätta vad jag tycker om den 
#2 Perfekt för det är just träningsbiten som jag tycker att det är alldeles för lite av i alla andra tidningar jag hittat, är inte så intresserad av att läsa 4 sidor om tant Agdas hund som gjort dittan eller dattan, utan jag vill få nya idéer och lära mig mer om just träning av alla de slag.
_**/Mvh Anne
#3 Då är jag helt övertygad om att det är rätt tidning för dig. 

#4 Härligt då kanske jag äntligen hittat en tidning som kan kännas givande att läsa alla nummer av. 
_**/Mvh Anne
#3 då delar vi samma inställning.
Det brukar stå om hur man kan träna in vissa tävlingsmoment, lite övningar och repotage från olika mässor/expo/konferanser (oftast med klickerinriktning)
Kan ju säga att är man inte klickerfrälst är det inte en lämplig tidning :)
Du kan ju annars kika på tradera eller på canisweb och köpa lösnummer för att se om det är något att ha.
≧◔◡◔≦

#6 Ja jag är klickerfrälst, har läst en del på sajten canis.se och brukar köpa saker därifrån så jag vet ungefär hur deras tankar om träning ser ut och de är helt i min stil.
_**/Mvh Anne
#7 som sagt kika på tradera, tror att det säljs en del lösnummer där.
≧◔◡◔≦
Jag prenumenerar på Canis. Är en super tidning och det är den enda hundtidningen jag köper.
På www.canis.se finns det lösnummer att köpa för halva priset, vissa nummer är ju mera attraktiva än andra, jag har nästan alla nummer som släppts sedan starten och dom sparar jag
.
Kul med flera "klicker nördar", kolla gärna in på klickerforum.se där är vi ett gott gäng…
Canis är en jättebra tidning,har slutat köpa den nu…men det är en av de bästa i mitt tycke
Vi hade Canis för flera år sedan, då jag inte var så fäst i hundträning av den sorten. Tyvärr är nog dom flesta kastade nu, men det kanske är dags att ta upp prenumerationen?