Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1105 ggr
zabelle
0

Godmorgon 15/10

Nya isskrapor inköpta och det behövdes i morse också.

- 1 grad i Malmö, vantar på alltså.

Vi såg en Häger i går på väldigt nära håll. Den satt på en liten träbro vid en damm, och vi passerade bara 3 meter ifrån den. Kameran låg naturligtvis hemma… Ska ta med den i fortsättningen.

Ha det gott idag!

Zabelle   

spikes
0

Morrn morrnGlad

Här var det en son som försov sig så han fick ta en senare buss,annars är allt som vanligt Spike inne i värmen och Snodden ute på gräset upp och nerGlad.

Idag ska jag ge attan i målarpenseln och ta en lång skön tur i skogen för det behöver både jag och vovvarna.

Ha en bra dag!

spikes
0

Hallå alla morgonpiggaGlad.

Är det bara jag som är vaken nog att skriva några rader i våran trevliga morgontrådFörvånad.

Berätta….vad ska ni göra idag? det behöver inte vara många rader,bara kul att läsaFlört.

JenD
0

Jag är vaken och har varit sen 6.30 på en ledig dag Skrikandes Har influensa och är hostig och hemsk så jag kan inte sova.

Men idag ska jag iallaf ut med hundarna i kylan på våran långpromenad för dom kryper ur skinnet här hemma fastän jag försökt förklara att det är kallt ute Flört Sen ska jag till stan och luncha med sambon och sen till stallet. Samtidigt måste jag tvätta och städa oxå för jag jobbar hela veckan även helgen och det är ju inte precis så att sambon gör det Obestämd Flört

Ha en trevlig dag i vinterkylan allihopa!

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

** Pressure makes diamonds **

zabelle
0

Jag börjar känna lite "fredagskänsla" för jag är ju snart ledig i 3 dagar. Härligt!! Skrattande

#3 låter som du har en fullspäckad dag framför dig trots influensa. Hoppas du kryar på dig! Glad

Zabelle   

JenD
0

Haha ja man har inte liksom tid att vara sjuk Skrattande Tack så mycket!

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

** Pressure makes diamonds **

Tixy
0

God morgon, eller vad det nu blir. Skrattande

Klev upp vid 8, gick ut en liten sväng med Idelma medan fästmannen fixade frukost. När vi kom in åt vi frukost, och sen tänkte jag kolla på tv men somnade. Vaknade vid 10-tiden, och har sedan dess kollat vidare på tv, men nu hamnat vid datorn istället.

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har haft en mysig höstförmiddag. Ensam med Prillan idag så vi har passat på att gå långtur i skogen. Dessutom har vi varit nere vid stranden och jagat gäss, så nu ligger Prillan och tar igen sig i sin bädd. Snart kommer husse hem, så då blir det väl liv och bus igen.

Hoppas att ni får en skön fortsatt höstdag.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

zabelle
0

#7 Vilken härlig bild! Skrattande

Zabelle   

Trollhassel
0

#8 Tack!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler