Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 972 ggr
zabelle
0

Godmorgon 13/10

Nu är hösten här och det börjar bli kallt. I malmö var det 2+ i morse så det dröjer inte länge innan man får skrapa rutor på bilen.

Hoppas ni får en bra dag allihop.

Zabelle   

spikes
0

Godmorgon på er alla!

Här ligger frosten på backen och Snodden får jag inte in,han rullar runt och älskar det…Spike gick ut och pinkade men kom in på en gång och kröp upp i mattes säng och sover som en stockFlört.

Ha en fin dag!

Tixy
0

Morrn, morrn!

När jag och fästmannen vaknade (efter att Idelma klämt ner sig mellan oss i sängen) så upptäckte vi att det var snöblandat regn. Jag blev helt förtvivlad, det är ju för sjutton bara oktober!

Min far som jobbar natt, berättade när han kom hem att det hade snöat till och från under natten. Hua!

Idelma har gått lite lustigt med framtassarna nu när det varit frost på mornarna, lyfter lite extra men knatar på duktigt ändå.

Ha det bra, allesammans!

Karizma
0

Morrn morrn :) Här är det kallt 0 grader när vi går ut o frosten ligger överallt :) Så nu är man snygg i mössa igen. Chanel verkar trivas i svalare väder kommer låta pälsen växa så man slipper klä henne men köpa en vettig regn-täcke pga hon blir så blöt.

AnneN
0

Morsning!

Vaknade 8:25 av oljudet från källaren (de byter avloppsrör som befinner sig under betonggolvet), fick mer eller mindre bära Velvet till soffan då hon tyckte att det är allt för tidigt för att vakna. Själv är jag trött som *** efter endast 4 timmars sömn så om något jag skriver idag ser konstigt ut så är det för att jag r för trött för att riktigt veta vad jag gör.

Efter att ha läst om att det snöar/snöat hos Tixy så kikade jag ut, här skiner solen och det är -3,3 grader men någon snö har inte syntstill.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

zabelle
0

Roligt att höra lite vad ni hittar på med allihop och så ser man ju att man inte är ensam här. Glad 

Ja då var det dax att rota fram mössa och vantar ur garderoben. Jag har ju en hund som älskar att vara ute oavsett vad klockan är eller hur dåligt väder det än är. Så det är bara att bita ihop och gå ut. Tyst

Zabelle   

AnnL
0

Godmorgon!

Här var det 2,5° i morse.

Har också en liten man som älskar vara ute oavsett väder. Så här är det också bara att plocka fram långkalsingar o varma kläder o se glad ut. Foten i munnen

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.