Kärleken!
Jätte fina :) tycker det är härligt o se för djuren är minst lika glada i barnen som barnen i dom.
Lite OT. Är Sofia ett gottlandsruss? den ultimata ponnyn, man kan ha dom hela livet liten som stor bra körponny stark o tålig :)

#6 Hon är såå sjukt häftig din lilla hund 

#8 Aw, vilken mysig bild!
Önskar bara jag hittade min bild.
Jag med vår schäfer, Nalle.

#6, gud vad söt Prillan är :) trodde det var en liten katt först, haha

#7 #10 Tack! Ja, Prillan är ganska udda. Hon är pytteliten och ser helknäpp ut…och helknäpp är hon också. Urmysig och humoristisk!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
AnneN gud så fin bild där ser man ju riktigt hur labben gillar barn :) Jag brukar säga för många hundar är barn som en godisbit o det är så kul o se sånt med :)
Vilka söta bilder ni har allihopa :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Fina bilder på barn och hund Karizma!
Tack :)
Den här är gammal men den talar för sig själv,min mellanpojke har ju varit utsatt för trakasserier i skolan ända tills han började gymnasiet mer eller mindre….här går han i femte klass,kom hem och var helt förstörd och grät kopiösa mängder,min gamla collie var alltid där och trösta och låg hos honom hela tiden medan han somnade av utmattning
Jätte fin bild som talar vad riktig kärlek är
.
Här har ni våran Ronja med äldsta dottern…kanske ser att dom uppskattar varandra. Hon hade ett leende klistrat från öra till öra när vi kom hem med Ronja.
hehe fina bilder :)