Lekfull 3-åring!
Wow, nu har Ronja börjat äta regelbundet och har mera energi. Hon kan få tokryck när hon har sitt tuggben i munnen och börjar rusa runt som en galning och kastar benet så hon leker tafatt med det…hihi…
Hon har även uppmanat mig att busa med henne, vi har sprungit och lekt. Barnen tycker hon är riktigt rolig nu när hon är gladare.
Vem kunde ana att man kan bli så kär i en liten varelse som våran Ronja
Detta är hundlycka ut i fingerspetsarna.

Vad härligt att få läsa att hon blivit lite gladare nu 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tack AnneN! Ja, en helt annan hund….nu ska vi och dottern ut och rasta henne=)
Vad kul o höra
Vi saknar lite lek på våran men hon har tydligen inte vart en hund som lekt innan. En sak har hon lekt med det är en boll som min son har gjort i ull den luktar får, den busa hon med idag för första gången :) Men hon dissar alla leksaker tyggben ja det tyggar hon på kastar man iväg dom…. står hon o glor på en o undrar va onödig du är som kastar den där får den väl vara där borta :P Jag busar o visa bjuder in henne i lek pytsan det hjälper inte. Enda bus hon gör själv är busrejjsa som en tok runt runt så snabbt så frambenen knappt hänger med o detta är varje dag då ska dottern vara med ett måste enligt chanel annars är det ingen lek. :)
Jag bara måste säga en sak :) Idag var vi ute på en kortis i en liten park, hon har sitt bajsställe där. Iaf jag hittade en stor kork en sån som är till vin men en stor rackare tar upp den o visar henne, hon visar stort intresse för denna kork :) så jag kastar iväg den o vips så kuta hon efter tog upp den o kastar upp den själv o far omkring som bara den. Efter en liten stund tar jag korken visar henne att jag stoppar den i fickan för hon skulle bajsa :). På vägen hem tar jag fram den o leken är igång igen :) så nu har jag luskat fram hon gillar saker som luktar får o vinkorkar.

#4 Haha ja alla sätt är bar utom de dåliga (för de funkar inte) 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#5 haha, ja hon gillar inte vanliga leksaker försökt med finare leksaker köpta i djuraffär men ratar dom dirr. och det är allt från söta mjukdjur till gummisaker bollar ja allt. Men herre gösses en mjuk boll sonen bara gjort stinker verkligen Får den åh den är kul, o sen en kork
Visst kan hon ta ett ben om man kastar den men hon går bara å lägger sig o biter på den tar man den igen o gör om det bara glor hon på mig. är lite som Va!!! fick jag inte ha den där. Så nu ska jag försöka hitta fler saker som kan passa damen :)
Här en bild tagen igår….ser ut som hon tänker: Fotar du min igen matte? blä…
Vad fin hon är :)
Hihi Tack Karizma!
Hon har kommit in ordentligt i familjen nu och hon har börjat få sina tok-lek ryck. Skojigt att hon trivs….
Snart ska vi även flytta till större boende 1/12 eller 1/1, där kommer vi stanna tills barnen är tonåringar. Förhoppningsvis trivs Ronja där med.
En riktig sötnos :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]