Vi ska få valpar!
Ett obevakat ögonblick var allt som behövdes och nu går min tik och ska valpa om ca 2 veckor. 

Pappan till valparna är Groendale ( Belgisk vallhund) och mamman är min schäfer/ golden blandning.
Hon har fått en kull innan och alla valparna (9 stycken) blev helt underbara.
Det ända som blev lite fel nu är väl att jag inte riktigt har tid till detta nu och sen dessutom ha Valpar över julen.
Men ja nu är det gjort så jag får väl kämpa på och hålla tummarna att mina tonårsbarn håller sej hemma på jullovet.
Ska samtidigt bli skoj för hundvalpar är ju bara så söta.
Sätter ut bild på tiken med sina 9 Valpar från förra kullen samt pappan till valparna.
Mvh Carina
Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob
Medarbetare på Tonåringar iFokus

Oh, hanen är verkligen vacker 
Hoppas att allt ska gå bra med valparna trots den illa valda tidpunkten.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

#4 Ja hon är gigantisk. Hon är större än förra gången då trodde vi det var en 5-6 stycken. Ja det är spännande och ska bli kul på samma gång som det blir väldigt jobbigt.
Mvh Carina
#5 Nu blev jag förvirrad! Den hanen du har som är pappa till valparna är väl blandning med den rasen?
Väldigt fin oavsett 

#6 Jo bilden här är på pappan till förra kullen men pappan till denna kullen ser exakt likadan ut.
Det jag menade i inlägg nr 1 är att det är pappan på den kullen, ledsen om det blev snurrigt.
Pappan till denna kullen är i utseendet likadan som den andra då den är blandning schäfer/ Groendale. 
Mvh Carina
Ok ,nu e jag med :)