Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettefterlyses-försvunna-upphittade-hundar
Läst 1534 ggr
min-hund
0

var finns tyson..

Hej.. kan någon hjälpa mig att hitta tyson..? Saknar honom så fruktansvärt mycket.. han är en två årig busig schäfer kille som försvann från skivarp utan för skurup\ystad den 29 mars.. han har nu varit borta i 29 dygn. mvh sanna

Quiila
0

Hoppas ni hittar honom snart och att han är välbehållen!

~Quila Roze~

Quiila
0

Läste precis i en annan tråd att det ev kunde vara Tyson som var på vift i Hörby? Har ni kollat upp det mer?

~Quila Roze~

min-hund
0

jag var i hörby och hittade den hunden. det var ej tyson. däremot så tror jag att det kan ha varit tysons mamma. hon var en exakt kopia av henne och jag köpte tyson och hans bror från hörby som valp. Hoppas på att han kommer hem igen. han e min bebis.. är bara så jobbigt när man inte vet om han mår bra. om han lever eller kanske är skadad osv.. hoppas på att ett mirakel ska ske.. sanna

AnneN
0

Jag håller tummarna för att Tyson ska komma hem snart

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Skruttan-1
0

håller tummarna för att han ska komma tillrätta. Måste vara jobbigt o tungt att inte veta vart han är och hur han mår.

hittadjur-se
0

har du nån bild på Tyson?

Vet att det pratats om en schäferhane som varit hemma hos en tjej på ett hundforum. Kontakta mig gärna på info@hittadjur.se

hittadjur-se
0

Den schäfern var i Hörby och personen tror att det är en hane iaf.

min-hund
0

har satt in en efterlysning med bild på tyson på hittadjur.se hoppas att någon ser den och känner igen honom… börjar kännas som att man gjort allt man kan nu.. undrar om jag någonsin kommer att få se min kärlek igen.

Hazel
0

Fy vad hemskt, hoppas han kommer hem välbehållen snart.

[Sisa]
0

Jag hoppas verkligen du hittar Tyson

Kram

Mamatill1
0

Är hunden inte idmärkt??? Är ju absolut nästan omöjligt för någon att kunna lämna tillbaka en upphittad hund om inte ägaren idmärkt den. Det är ju lag i sverige på att man ska idmärka och regga sin hund….

min-hund
0

Tyvärr så var han ju inte märkt.. Det får jag ju bittert ångra nu.. Alltid lätt att vara efter klok. idag har har han varit borta i en mån och jag blir bara mer o mer desperat.. hoppas så att han mår bra och att han åter finnes i livet. pratar med polis tre till fyra gånger om dagen och försöker ha koll på alla sidor jag vet på internet.. har efterlyst honom både via polis, blocket, hittadjur,tidning, radio och tv… vet ej vad jag mer kan göra. saknar honom så det gör ont i hela kroppen.

[Sisa]
0

Sanna, Jag har skickat dej ett pm…

Sisa

[Sisa]
0

Putt

min-hund
0

Hej Sisa. har varit inne på den sidan du tipsat om och skrivit om tyson.. hoppas på hjälp.. börjar kännas riktigt jobbigt nu att inget händer. tänker på dig och lilla anna ofta och hoppas att det kommer att lösa sig för er snart. många varma kramar sanna

hittadjur-se
0

min-hund: jag hjälper gärna till med att sprida ordet om du vill.

Kram från oss….

min-hund
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hittadjur-se: väldigt gärna. ingen blir gladare än jag. all hjälp är hjärtligt välkommen. tack. mvh Sanna

min-hund
0

lyckades äntligen med att få in bilden på tyson här. kram

AnneN
0

Har Tyson hittats ännu?

_**/Mvh Anne

Gluskap
0

Klickade fel igår och hamnade på övernaturligt i fokus.
De har hjälpt/håller på att hjälpa några med att hitta sina djur där!

Värt ett försök kanske om han inte blivit hittad än, kan ju inte bli sämre iaf?

Nicka
0

Oj så hemskt..fruktansvärda tanke..!

Hoppas Ni hittar igen honom, bra att ta all hjälp.

Tänker På Er,

KRAM…/Nicka

AnneN
0

Har du funnit Tyson?

_**/Mvh Anne

[Sisa]
0

Jag vet inte om Sanna är med oss, men jag tror hon skulle ha talat om för mej, om hon funnit honom. Men jag har inte hört något…

Sisa

Christelle
0

Hoppas du hittar din hjärtevän!

Kram

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/