Bajsdag...
Morgonon började med ett misslyckat toalettbesök för min dotter och fortsatte sedan med att Kira hittade en hög hästbajs som var mumsigt, jag kallade in henne med en godisbit i handen.. DUMT! med hela munnen full med hästskit rusade hon mot mig och kastade i sig godiset och slaffsade ner hela mig med bajs..
Promenad nummer två slutade med att mina fd vita skor halkade rakt ner i en hög med typiskt frolic bajs. Men vad i helvete tänkte jag och försökte desperat gnida skon mot gräset och i den stunden lägger jag från mig min väska så att lämmen liger lixom ute på gräset och vipps så utan min vetskap så krämar Kira ner den med en prydlig kabel… ÅH. Gnida gräs igen med lämmen som är av tyg och sög åt sig allt såklart. Hämtar dottern från dagis, kommer hem, känner en vidrig lukt!? Nä, såklart har jag kört vagnen rakt igenom en bajshög och har en hel kocka på ena hjulet.. GRÅT!! Tröstar mig med en av familjens igelkottar som aldrig aldrig aldrig har bajsat på mig.. lägger en liten vurst i mitt knä i soffan…
Det står bajsa på mig i min panna jag lovar!!

Hoppsan det är verkligen inte din dag idag 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
oj :) jag hoppas du får bort allt bajs från skorna det är så himmla äkligt o trampa i bajs.

och det är inte ens måndag…
brukar måndagar vara värre ? hehe inte för mig iaf tisdagar då är jag en yrpanna
glömmer ditt o datt :)