Söndagsfika på Söderåsen
Idag har AnnL, Spikes och jag haft en härlig eftermiddag på Söderåsen med fika och mycket hundsnack.
AnnL´s lilla söta vovve Silver och min Hebbe har fått busa av sig ordentligt i skogen, medan vi njöt av Ann´s goda kaka.
Tack tjejer för en härlig eftermiddag. 
På bilden ser ni AnnL, Spikes och vovvarna
Zabelle
Tack själv zabelle…det var jätteroligt att få träffa er och vovvsen
,kände mig lite "halv" utan mina men det uppvägde både silver och hebbe…
Kram på er och tack för en härlig dag

Låter som ni haft en trevlig dag, fast kan det bli annat med 3 trevliga personer? 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#2 Du fattades ju… Trist att du inte bor lite närmre.
Men vem vet, du blir kanske nerskickad fler gånger om vi har tur? 
Zabelle

#3 Ka annars är ni välkomna att besöka den norra delen av detta avlånga land 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
4,ja hade jag tid och pengar så hade jag absolut hälsat på dig anne…men du ska veta att du finns hos oss ändå
Tack själv tjejer för en jätte trevlig eftermiddag där tiden bara flög iväg. 
Hebbe är ju bara för go. Att han bara orka med Silver i över tre timmar som han gick på är beundransvärt. 
#3 Jag kommer nog upp vad det lider eftersom jag har min moster där. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#6 Hebbe somnade i bilen hem, så trött var han.
Nästa gång får han stanna hemma så Spikes kan ta med sina vovvar.
Zabelle
Härliga bilder :) ser ut som ni hade det riktigt trevligt både ni tjejer o pojkar :D
Tack alla
dom är helgoa killar bägge 2,och jag förstår att dom sov,för bägge jobbade verkligen med huvudet och det var kul att se
Zabelle….jag överlåter till dig att säga till när du tror att du vågar ha ett möte med Snodden…..sånt känner du bäst själv,för Snoddens del skulle det funka,och jag har inga problem att lämna mina hemma…det finns alltid någon här som aktiverar dom
,men vill du gärna träffa honom så visst kan jag ta med honom….Spike är jag som sagt väldigt rädd om nu,han har börjat få ålderskrämpor så man vill skynda långsamt med honom,för han har inte förmågan att stoppa sig själv
han är trots allt 12 denna månad