Precis bokat hund :)
Hej på er allesammans :)
Är nu ny på sajten då jag igår bokade en liten blandras herre från cypern. Han är 1 och ett halv år gamal och heter Roger. Var och hälsade på honom i hans jourhem igår och föll direkt :) Ska hämta honom nu på Lördag. Är det någon annan som har erfarenhet av en adoptons hund från ett annat land? Berätta gärna isåfall :) Åh vad jag är lycklig.

Varmt välkommen hit och grattis till den nya familjemedlemmen 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Åh vilken snygging!
Grattis och välkommen!
Vet inte om det räknas, men jag har en liten tik från Polen.
Det är ingen organisation som tagit hit henne utan privat, men i alla fall. 
Det enda som jag kan tycka är lite.. Ja vad ska man kalla det?
Synd, kanske är väl språket.
Hon kunde ju ingen svenska alls, så det är på G nu att lära henne kommandon på svenska, hehe.
Hennes namn, Krecia, lyssnar hon jättebra på och kommer som ett skott, men nu kan hon även kom då, hit, stanna, ta 'an, sitta samt vänta lite som är fot..
Krecia betyder liten mullvad och uttalas Kre-tja 
Ångrar inte en sekund att jag tog henne, trots språkbarriären, hehe.
Lycka till med din nya hund, och hoppas att ni får många fina år tillsammans!
Jätte fin hund vad kul att du tar en hund från Cypern, jag tycker det är kanon :) Ska bli kul o se lite hemma bilder sen :D
Grattis till vovven och välkommen hit!
Zabelle
Vilken stilig kille! Och välkommen hit :)
Välkommen hit 
Vi har en hund från Spanien, Malou heter hon
Det har gått väldigt bra med henne, hon har anpassat sig efter oss och sitt nya liv väldigt bra. Vi har haft henne sedan sommaren 2004, så i 5 år nu
(tiden går fort
)
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
#0: Grattis :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Åh, känner mig verkligen välkommen, tror att jag kommer trivas bra på denna sajt :) Ni verkar så trevliga allihopa, och vilka tjusiga hundar ni har. Jag kommer lägga ut lite bilder på Lördag då vi kommit hem :) Ska bli så spännande, bara 5 dagar kvar :O :D

#10 Vad roligt att du känner dig välkommen för det är du verkligen
Längtar efter att få se mer bilder på Roger
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Välkommen till en trevlig sajt.
Grattis till den lille godingen.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Vilken fin hund! Vet du vilka raser som är i honom?
Det är väll en hittehund så man får gissa lite på raser :D. Söt är han o det ska bli kul att höre lite mer om han samt om dig med förståss enlitenfisk :) Jag tor du kommer stortrivas här inne i forumet o du är varmt välkommen
#13 Jag skulle gissa corgi/golden eller så, men när det kommer till utländska hundar så kan det ju finnas en massa inhemskt i dem 
Enlitenfisk - Kul att du trivs redan nu. Här är vi alla vänner och här finna många kunniga hundfolk att fråga när du undrar över något 

Vilken charmig kille!