Ödet?? Eller är jag vidskeplig?
Tror du på ödet? Eller har allt en mening? Jag vet inte längre vad jag ska tro eller veta. Men att vi skaffat oss 2 vovvar, VET jag att det känns bäst. Vi tog som jag skrivit i andra inlägg, över Zappa från ett omplaceringshem. Det bästa vi gjort, han är mer än underbar. Vi bestämde oss för att han skulle få en vän, vilket blev Wilda & dom älskar redan varandra. Vi hämtade Zappa den 19 april i år, han skulle avlivas den 23 April, så det var på håret att vi fick nys om våran älskling. Vi köpte Wilda 17 v och väl hemma, när jag gick igenom alla papper i lugn och ro så rös jag till och väckte upp sambon. Wilda är född den 23 April 2009. Samma dag som Zappa skulle avlivas, föds lilla Wilda & dom bor nu tillsammans. Är jag vidskeplig, eller har ödet gjort sig påmind
.??????????

Om det var ödet eller en ren slump som gjorde att dessa 2 hamnade hos er och att Wilda är född den dag som Zappa skulle avlivas, kan jag inte svara på, men jag är glad att de båda får leva och ha det bra 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vilken grej…..helt fantastiskt….jag tror ju på det övernaturliga, så varför inte….det var nog meningen detta…..
#2 Jag tror oxå på det övernaturliga, men "vågade" inte riktigt erkänna det
.
ja tror på mycket :) inte hymmlar jag om det, klart detta var ödet att det just skulle bli hon med som skulle bli eran 2a vovve.
#4 Tack, söta Karizma
och Anne och Eija.
Bilder på de två vill vi gärna se..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Tror stenhårt på ödet, så sure, och håller med Mymlan - Bilder 
#8 Javisstja! Dobbisen och dobismixen 
#11 Wilda är en riktig snygging! Älskar bruna dobbisar 
Zanna är såå stilig, vilken skalle!
#13 Åh så kär man blir!
#12 Ja hon är jätte snygg faktiskt. Va lite kul med brun färg till hans svarta. Zappa är Dobermann/schäfer & jag har aldrig träffat en så underbar hund, med ett sådant tråkigt liv bakom sig.
#16 Sötisen då! Ser super snäll ut. Fan så arg & ledsen man blir, när det faktiskt finns människor som gör illa djur.
#17 Jättefin hund. Va tråkigt att ni inte fick mer tid tillsammans. = (
#19 Ja, det var synd. Kan dock glädjas åt sådana människor som dig, som tar sig an hundar på dödsbädden mer eller mindre.

Himmla fina hundar :) jag har inte så himmla bra erfarenheter doberman men det var pga slapphet av ägarna, annars tycker jag dom är jätte fina. :) Hilo trist att du inte fick mer tid med henne men du gav henne ett fint hem med kärlek och du ska se hon finns i eran närhet ännu :)
#21 Ja verkligen. Hade man haft henne från början, eller ett år tidigare (Vi fick henne när hon var 16 månader) så hade hon kunnat bli hur bra som helst. Det fanns där inne, det märkte vi.