då och nu
Såg att dom hade gjort så här inne på kanin iFokus o tänkte att du kunde vara kul här oxå 
Man ska alltså ladda upp ett kort på hur ens hund/ar såg ut som valp och hur den/dom ser ut nu.
Lucas 16 veckor och 13 månader ^^
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oliver 16 veckor och helt rakad! :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Måste säga vad söta dom var som små men vad vackra dom har blivit
#10-11 vad är han för raser?
#16: Stor förändring! :) Mycket klarare färger ser det ut som, på öronen framför allt. Ser nästan ut som en annan hund ;) Väldigt söt som valp, och väldigt snygg som 1åring dock!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
# 17 Visst är han. Her ljusnat mycket i pälsen på ett år.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#12….
, Visst kan jag berätta det……hans pappa är en Västgötaspets, och mamman är Whippet/Tibetansk Terrier….
Visst är hans öron helt otroliga….alla faller för dom, även nu när han har vuxit in i dom så att säga…..
Tibetanska Terriern är ju långhårig med hängande öron…men min gubbe fick ju uppstående öron som på Västgötan…och så dessa långa hårstrån från mamman på dom, blev ju pricken över i:et..
Whippetten däremot syns bara när han springer, då får han den där böjda kröken över ryggen och sen är han väldigt smalbröstad….och springa….uj,uj,uj….det kan han verkligen….och fort går det….många goa skratt har han gett oss o grannarna, när han sätter fart här på gräsmattan….Lilla Milo hänger inte med för fem öre när det är dags…..(Milo är en Cairn Terrier)
vilka fina vovvar alla har :)

Haha ska leta efter nån gamal bild på Ramses.. Sennen är för söta som små
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Hette din berner Ramses? det var ett väldigt bra namn för en berner, passar bra :)

putt ^^
där fanns det inte myckert sjärtplats kvar i soffan Freke :D
Vilka söta voffar ni har! 
Tyvärr har jag inga bilder på Idelma som liten plutt, så ni får fantisera er henne som mindre och med hel svans. 

#36 Jag tycker att Prillan är riktigt charmig med sina prickar/fläckar på kinden. 

#33 Nä, Inte direkt inte, med tanke på att ingen av dom var direkt små och soffan var av den större typen!
Katten Elaka Måns var ingen liten katt heller, han vägde 11kg
Ramses 74cm i manke och 70kg
Champis var en riktig gammal tjockis på ca 40kg
Gillar stora djur.. haha
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

#39 Tack, visst är hon sötsötsöt!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Jättesöta & underbara alla, som valp & vuxen. Önskar att jag fick se Zappa som valp oxå. Men jag får fantisera om hur han såg ut.!
Så sant så gulliga som små, vackrare ju äldre dom blir.