Röntgenresultat
Fick nyss mail av Aramis uppfödare som har hunnit kolla upp svaren på hans röntgen snabbare än oss till och med *skratt* Blev så förvånad när det stod Grattis som ämne på mailet, funderade vad sjutton hon grattade mig för
Men så hade hon kopierat med uppgifter från SKKs hunddata,
så nu vet vi hur Aramis röntgen gick;
HD grad A
ED ua (0)

Det är väl ett grattis…
Med tanke på hur resultaten brukar se ut på Sennen..
Berner Sennen brukar ha fruktansvärt dåliga höfter… Tyvärr!
Men jag skyller det på Danskt blod i deras ådror, om man läser på lite om vad danskarna avlat på och hur mycket problem de lämnat efter sig. Sen att Sennen klubben är en rätt hermetiskt tillsluten förening
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Gud vad kul :) säger som freke, känns ju som bra uppfödning som din uppfödare gör och det bådar mycket bra :)
Ja tyvärr har dom ju en del höftproblem, därför det är så skönt att fått veta att Aramis har bra :).
Det är 5 stycken ur hans kull som röntgats hittills, 4 har fått bästa resultat och den femte väntar man på svaret ännu.
#3 låter ju jätte bra :) hoppas även den 5e får lika fin resultat med :) ps vad är det du ahr på din bild? är det en gås?
#4 Haha nej en gås är det inte, men det var en väldigt rolig gissning
Det är Aramis tass i min hand 
hahahah :D jag har tänkt flera gg vad är det du har en gås? nån fågel med näbb ovanligfärg på gås men ser ut son näbb o deras hål där på näbben ett öga :S så fel man kan se :D

Vad kul att han har friska leder 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Grattis!! vad skönt för dig,min uppfödare gör samma sak,hon är så nyfiken så hon kan inte låta bli 

Grattis från mig också 
Det är en härligt med så positiva besked.
Zabelle
#9 Rävkullens kennel kommer han ifrån :).
Vilken otroligt vacker sennen du hade!
Tack för alla grattishälsningar :)
Men va roligt med ett sånt resultat! Grattis!:)