Grattis Ajax På Din 1Årsdag!
tiden nhar gått såå fort.. från 10v till 1 år.. hoppas bara du blir gammal….
Grattis Grattis!!!!
Grattis från oss också,hoppas det blir nått smaskens på stora dagen
går å väntar på han ska bli könsmogen med..lyfta på benet asså…
2,haha han kan vara könsmogen ändå…sånt kan ta lång tid och en del gör det inte genom hela livet
jo könsmogen e han för 2 3 månader tillbaka… men vill att han ska lufta på benet bara..stora grabben…. hehe
4,förstår…men ibland gör dom inte som man vill förrän dom vill själva

Grattis :D

Grattis!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
#6 nej han fick tvärr inget speciellt… dels så tål han liksom inte allt å sen så har han fort farande problem i bogen.. nån sena som spökar å vetten har ingenaning om va d ekna vara..så han äter sin sista kur nu..å hoppas de ska hjälpa… i 3 mån har han fått sitta stilla..

Grattis i efterskott! :D och hoppas att hans problem blir bättre :)
Grattis i efterskott! Min f.d kompis kattunge heter Ajax :)
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
Damn en snygging hasr du!.. hihi och stor verkar han vara med.. hihi
#13 tack detsamma! Jo han är rätt stor ;)
Tur at6t min inte e så stor då hehe
Grattis :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tack=) Ajax e på semester på landet nu..de blev hams födelsedag..fick hänga med med nya bästa kompisen=)
#15 haha, nä tycker det känns tryggt när man har skogen precis bredvid huset ;)
#18 har oxå skogen nästan brevid, om man går 50 m åt ena hållet 100m åt andra å 200-300m åt de 3dje hållet hihi, fast klart har man skogen bara 1m ifrån så e de riktigt nice!
#19 Japp :) För mig är det ca 5-10m till skogen.. han har fått riktiga muskler av allt spring i skogen ;) När han kom till mig(han var en omplacering, så jag tog han när han var 1) hade han fästingar och var ett riktigt benrangel men nu är han en riktig muskelknutte haha ;)
#20 de e riktigt bra de ju, ska försöka bygga muskler på min nu hade jag tänkt.. har har haft vila å har inte kunnat men nu ska ja allt bygga muskler igen.. e snyggt när hundar har muskler..