Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettveterinär-sjukdomar-hälsa
Läst 767 ggr
[Vargnatt-]
0

Veterinärbesök

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nu ska vi till veterinären i Karlstad, klockan två har vi tid. Då är det dags att röntga Aramis höfter och armbågar. De två av hans syskon som gjort det tidigare har haft ua på armbågarna och a på höfterna.

Så nu sitter jag mest och håller tummarna att allt ser bra ut, är nervös som alltid när det gäller veterinärbesök.

Lite dåligt samvete har jag också när han inte får äta, han ser så förvirrad ut varje gång vi går i köket och det inte hamnar mat i hans matskål, mitt lilla söta matvrak Kyss

iita
0

Lycka till och hoppas allt går bra=)

AnneN
0

Håller tummarna för att han ska få A på alla leder

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Veero
0

Håller tummarna, hoppas allt går bra :)

[Vargnatt-]
0

Nu är vi hemma igen, med en aningens groggy hund. Men han var så duktig så, även om han kan vara misstänksam mot nya människor så är det aldrig något problem hos veterinären, där springer han fram till folk och ska klappas :).

Hon som tog bilderna tyckte allt såg bra ut men slutgiltiga beskedet får vi ju vänta på från skk om jag förstod det rätt. Ska betala in pengarna snabbt åt dom så det är gjort.

Nu blir det en lugn kväll hemma för mig och vuff, han knallade ner till källaren och somnade på en gång vi kom hem.