bilder från förr
gud så fina kort
. Jag undrar vilket pogram de andvänder just ett bra fotoprog letar jag efter med, men hittar jag ett vettigt är det på eng o svår o fatta :( jag hade ett bra fotoprog som gjorde jätte fina ramar o man kunde klippa ut lätt osv efter flytt hittar jag inte det typist.
13,tack men det vet inte jag…men jag vet en annan uppfödare som använder photoshop,kolla om inte det finns på svenska också…
Kort 8 10 och 12 är mina favoriter.
Jättevackra bilder Spikes! 
Zabelle
#14 ne jag jag förstår att de inte avslöjar sina bra saker med :D har sett samma blommor o med katter även där var det uppfödare o inte ville den säga vad det var för fotoprog :D jag vill bara ha enkelt klipp o klistra ramar o sånt som även barnen kan leka lite med :D kan vara kul o göra lite fina bilder till jul o skicka till folk med lr varför inte grattis kort.
15,Tack
16,hon hade säkert talat om för mig vad det var för program,men jag är inte själv intresserad så jag har inte frågat heller….den andra uppfödaren tjatar om det hela tiden hahaha
otroligt vackra bilder :)

wooow, snacka om helt otroligt vackra bilder, tack spikes för att du delade med dig av dem 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
18-19 tack
Vilka ljuvliga bilder på ljuvliga hundar..jag ryser av välbehag när jag ser dem! 
Tack

Vilka OTROLIGT, OTROLIGT vackra bilder!!!