Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettot-off-topic
Läst 938 ggr
spikes
0

OT...hemsida

Jag vill bara meddela att jag tog beslutet att lägga ner min hemsida,vet inte om någon hade den adressen,men jag vet att vi hade någonstans där vi utbytte hemside adresser…jag kommer inom kort att göra en annan utformning på ett annat ställe på nätet,som känns lättare och inte tar så mycket tid att hålla på medFlört,vill någon ha den adressen sedan så skicka ett pm,annars så kommer jag att lägga den som länk på msn ocksåGlad.

Trevlig helg allesammans!

Lena och busarna

AnneN
0

Va? menar du att jag inte kan gå in och kika på vargarna längre? Förvånad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Karizma
0

Ska du skaffa ny hemsida? isf vill jag gärna se den kan vara kul :) själv har jag tänkt på hemsida med, o haft testsida en mån himmel det är ju en massa o pill o sånt. Så det har jag inte längre för det var så bökigt o så.

spikes
0

1,Jag kommer att lägga upp alla vargbilder på min bildagbok sen också,så du behöver inte oroa dig….föressten kom just att tänka på att vi kanske ska göra en vargtråd härinne och sätta in bilder här så länge?,finns kanske flera som har träffat dem live och fått vackar foton på dem….

2,Nej ingen ny hemsida jag hinner inte med att pilla med den,det blir för mycket med alla hälsningar hit och dit,däremot en bildadagbok som är ett lättare och snabbare alternativ…..