Bajsvanor
Tänkte att det kunde vara intressant att veta!
Hur ofta brukar din hund bajsa varje dag?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Oliver brukar bajsa 2 eller 3 gånger per dag.
Alltid på morgonpromenaden, och sen sällan på prommis nr. 2 men däremot nästan jämt på prommis nr. 3 ;) Dock inte på sista kvällsrundan.

Oftast morgon och kväll, men även ibland på längre promenader under dagen.
(flyttar tråden till övrigt då den inte direkt handlar om hundfoder)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Oftast 2 gånger om dagen, varje morgon och kväll.
#2: Hehe, bra :) Tack!
Båda gör det alltid på morgon och kvällspromenaden. Utöver det så gör Hubert nästan alltid det på promenad 2 och Elvis tar det på promenad 3 :P
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
2-3 ggr här med-----1:a absolut på morgonpromenaden….sen kan det variera med de två andra gångerna….
5,om du inte är intresserad så varför svara?.
Här är det 2 ggr om dagen….och på långa prommisar så blir nån plutt till eftersom dom rensar sina analsäckar då…
1 gång per dag
Alltid på morgonen. Oftast 1 gång på kvällen. Så 2 ggr. kan bli 3 ibland.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#8 det stämmer inte med våran dam här hon bajsar på morgonen kan vara runt huset, sen går vi till skolan o tar långpromenad då (i samma veva) sen är det kortisar 2 st sen på kvällen runt 19 en långis men hon bajsar bara en gång har hänt 2 gg men det är sällan. 4e timme tar vi promenad är vi i stugan då är det fritt när hon vill :) promenad tas med där förståss

Som dom flesta, 2-3ggr per dag, allt beroende på väder vind och om han fick något annat än det vanliga att äta eller om någon gett han godis, vilket han knappt får av oss..
Bara som extra belöning om/när vi tränar saker han inte gjort förut
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

beroende på belöning i form av godis.. då kan det ske 2-3 ggr per dag annars är det oftast 1 ggr per dag på två utav mina å 2 ggr per dag på dom andra två..
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Eddie - 1ggr/dag
Shai - 4ggr/dag
Nova - 2-3ggr/dag
Nemo, 1 år och 3 månader - 3ggr om dagen
Hugo, 15 veckor - 4 ggr om dagen
Oftast 2-3 gånger per dag. 1 gång på morgonen (ibland 2 om det är en riktig långrunda), sedan på eftermiddagen. Kan komma någon plutt på kortisarna också, men det är sällan.

Quila gör det nog 2-3 gånger om dagen.. Alltid på morgonpromenaden, sen oftast på dagen o nästan alltid på kvällen, dock väldigt sällan på nattpromenaden.
~Quila Roze~
3 ggr vanligast