Ny här!
Hej! Jag blir alldeles snurrig…. Har skrivit en kort presentation om mej och Rocky. Trodde det skulle synas här nu…men inte! Jag måste ha missat nåt! Är inte jättebra på detta, men skam den som ger sig! *ler*
Ska nog fixa det!
Hoppas ni mår bra alla! Vi mår sådär här hemma….Rocky har ont i sin nacke och har legat på sjukan 2 dygn. Har det jobbigt än! Ger kortison nu, som ska hjälpa, sägs det. Håll tummarna!

Hej och varmt välkomna hit önskar jag dig och Rocky.
Den korta presentationen du skrev, kan det ha varit den som finns på din personliga sajt?
Vad har hänt med Rockys nacke? *håller tumamr och tassar för att han ska bli frisk snart*
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tack så mycket!
Ja, det är det nog!
Kan vem som helst titta där?
Jag vet inte riktigt vad som orsakat hans smärtor i nacken!! En sak vet jag, att veterinären förvärrade det, efter att böjt och vridit onödigt mycket! Rocky skrek! Usch, va maktlös man är!
Ena vet sa att det kunde vara diskbråck!! Den andra vet sa att han är för ung och troligtvis fått skadan efter att gått omkull när han har haft sina tokrace och inte sett ett dike. Men att första vet då förvärrat efter sin undersökning! Kändes ganska skönt att höra henne säga det!
Tack för omtanke!
Mvh Virre

#2 Vilka som ska ha tillgång till att läsa på din personliga sajt kan du själv välja under Mina inställningar - Rättigheter.
Ajdå får hoppas på det senare alternativet då, håll oss gärna uppdaterade om hur det går för er
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hej och varmt välkommen hit ska ni vara
,hoppas verkligen vovven kryar på sig snart
Hej och välkommen till denna trevliga sajt. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Välkommen hit!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Hej och välkommen

Tackar så mycket!
Ha en riktigt bra dag alla!