Badbilder

Vilka härliga bilder 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Vilka fina bilder :) en fråga till er som badar vattenloppor är det obitna på hund? var o bada dottern o jag vart bitna (dottern ser förfärlig ut) men tänkte på Chanel :)

#8 har alldrig märkt någon reaktion på mina hundar att något skulle bitit dem eller bita dem,
Vi badar i insjön så fort vädret tillåter det.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
#3 vilken underbar bild! De andra var också fina såklart! :)
Jättesöta och roliga bilder
Vilka härliga bilder! 
Är det bara min vovve som inte kan simma? 
#12 nejdå, jag hade en cocker innan , han kunde inte heller simma, det var bara nosen som stack upp över ytan, resten sjönk hihi

#12 min Tax hadde också problem att simma, benen är lite för korta så man såg bara öronen o nosen ovan för vattnet o knappt det.
Fick hålla eller ha flytväst till honnom
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
#13-14 Grejen är att hon försöker inte ens. När hon inte når botten med framtassarna så går hon upp på bakbenen och "slår" sig fram med frambenen i vattnet. 
Härliga badbilder ni har satt in……jag har en som älskar att bada så fort tillfälle ges, som på bilden, och den andra han går bara till magen…..men han blev skrämd när han var valp.
Han ramla ner från en brygga när han var så ivrig o skulle nosa på vattnet….så nu är det fast mark under fötter som gäller….
härliga bilder :) synd att man inte hade bra kamra på -89 då var man på en ö en hel sommar då en schäfer o en new foundland o de var helt galna i bada aldrig har jag sett en hund som Kiwa dök från brygga o simma under vattnet? New foundland var det hon var helt otrolig på simma undervattnet nån som vart med om det? Hon kunde simma vanligt sen ner o ta en på foten sen upp o simma vidare
roligaste sommaren jag vart med om, o vilket äventryr för en djurgalen tjej på 13 år