OT - Semester
Hej allesammans!
Tänkte att det är lika bra att meddela er att jag försvinner ett tag. Ikväll åker jag, far, min ena bror och hunden uppåt i landet. Närmare bestämt upp i jämtland. Det är tänkt som fiskesemester, men jag lär mest koppla av för att jag slipper all stress här hemma.
Det blir tältning osv, så jag kommer inte ha tillgång till någon dator.
Ni får ha det så bra! 
ha det så skönt, ta o köp en del myggmedel för det är väl rätt mycket mygg där? glöm inte hunden :)

Önskar dig och familjen en underbar semester 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#1 Det lär vara både mygg och knott där, så det blir massvis med myggmedel! 
#2 Tack Anne! 
För övrigt är det beräknat att vi kommer hem senast på söndag eftermiddag. Jag vet en "liten" vovve som kommer vara överlycklig där uppe. 
Autan är bra mot både mygg och knott och fästing…ha en fin semester
#4 Tack för tipset, ska kika på det.
Tack!
Nu är vi hemma igen! Himla skönt faktiskt.. Inge bra att sova i tält i ett av Sveriges björntätaste områden, det blev ju så att man låg och lyssnade efter en eventuell björn hela tiden.
6,Låter spännande
,hoppas ni hade det bra ändå
#7 Jodå, det var skönt att komma bort lite. Och hunden sprang runt hela tiden. 
Aha :D Den här tråden hade jag missat! Tyckte väl det tog lite lång tid tills jag fick svar på pm ;D hehe
Fick ni nå fisk? :D
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
haha :) jag skulle inte våga det tufft av er o göra det. :) men var allt bra?
#9 Haha, inte lätt att hänga med alla gånger. ;P Jodå, sex stycken. Självklart var det bara far min som fick upp dom… :P
#10 Jag vågade knappt! :P Men jo, det var bra. Hunden hittade utgångar överallt i tälten, antagligen för att hon älskar "säck-tunneln" i agilityn. ^^
#11 Hahaha XD
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives