Burkmat??
Har en fundering på burkmat, vilket är det bästa märket?.
Jag kan inte ha frysfärskfoder då min frysen är så liten att ja knappt kan ha mat sj till mig där, så de e uteslutet.
Jag vill gärna ge mina hundar annat än torrfoder, och tycker burkmat e bra efter som dem tar ingen plats bland min mat om man säger så. Men ja vill ha ett bra märke..
Så vad tycker ni är bästa när de gäller Burkmat?.
Gärna ca priset på 1 burk med, för hade tänkt att skaffa de men inte än på några månader..
Det finns ingen burkmat som är bra….den består av i stort sett vatten och smakförhöjare av olika slag….men vill man ha hunden att äta bättre kan det ju vara en ide…men då går det lika bra att koka upp en buljongtärning i en liter vatten och lägga i torrfodret

Ofta brukar burkmaten även innehålla allt för mycket salt har jag fått höra av olika veterinärer och inte allt för nyttiga konserveringsmedel, men som #1 säger så kan det fungera att blanda lite i torrfodret om man har en hund som är väldigt kräsen och matvägrar.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Skulle nog inte använda det som helfoder, men du kan ju blanda.
Brukar själv köra med bozita (tetrapack) då jag tycker innehållet är vettigt.
≧◔◡◔≦
våra hundar är väldigt kräsna, dom brukar få Doggy topping i torrfodret. Men tipset om buljong va bra, det ska jag prova 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
ja ska inte använda de som helfoder utan bara blanda i, å buljong kmr ja aldrig komma ihåg så de e uteslutet…
men då köper ja mig nått som ja tycker verkar bra.. Tack Tack..
Ja som helfoder är inte burkmat en bra idé men jag brukade blanda och ge ibland. Det blev lite olika men till mig hund gav jag: Dogz (Det är en Golden retriever på framsidan)
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
ok, men som sakt, tanken va aldrig att ha de som helfoder utan bara ha å blanda i, kasnke blir hills burkmaten då.. ja får la se… =)..
Jag fick tips om nån burkmat som tydligen innehöll 98% kött eller va de va o verkade jättebra. Ska försöka kolla upp va den heter…

Köp burkmat och blanda ut med torrfodret, men det fungerar inte som helfoder. Har provat.
9 ja vet detta att de inte fungerar som helfoder..säger ju de hela tiden att ja inte tänker använda de som helfoder!… utan BARA att blanda ut..
Men sajtvärdeln får gärna låsa denna tråden..
Så kan 8 pma mig när du vet va de va för burkmat… =)
http://www.foderbilen.se/catalogsearch/result/?q=naturediet&x=12&y=13
Kanonbra "burkmat"
Låser denna tråd enligt ts önskemål….