Tingat en valp idag :)
Sötnosen då :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Så roligt och jisses vilka långa dagar det kommer och bli 
Ja, det komme bli en olidlig väntat.
Men lånar en hund och har gjort det ett tag. Så jag har lite att göra :p
Det ska bli så roligt att köpa saker till den, och fixa iordning allt innan han kommer hem :)

Oh så söt… Förstår att dagarna kommer att gå saaaaakta nu.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jösses vilken söt liten krabat! Lite avundsjuk blir jag minsann 
Åh så söt! 
Vilken söt plutt du har hittat! :)
Nu är det 32 dagar kvar! Tiden kommer verkligen gå sakta nu.
Men gud vad söt!
Är det lagligt för hundvalpar att vara så söta?! 
Ja, han är så underbart söt! :)
4 långa veckor kvar tills han blir min.
jättesöt! men kombinationen amstaff/pitbull skulle JAG akta mig för iallfall.
men en amstaff skulle jag INTE säga nej till.
#17 Vad är det för fel på den kombinationen?
Nu är han BARA 15% pitbull och 85% amstaff. Så pitbull generna ger ju inte utslag.
Mamman till dessa Valpar är hur go och snäll som hellst, och pappan funkar ihop med både hanar och tikar och båda har bra psyke. Så denna kombinationen kommer bli bra med rätt uppfostran.
Det har ingen betydelse hur många procent av varje ras det är i hunden,den minsta procenten kan lika gärna slå igenom mest. Jag tror nog du #18 vet vad det innebär att äga en sådan hund,annars skulle man nog valt nått annat.
Jag har en mix med am.staff/pitbull. Det är väldigt mkt hund i stort format,men han är oxå en trevlig familjehund och naturligtvis tränad och utbildad till en uppgift.
Önskar dig lycka till med den lilla 
vilken sötnos! =)
Imorgon blir han 5v och vi ska åka och hälsa på honom igen! :) Uppdaterar med bilder imorgon :D

#21 pussa sötisen från mig 
_**/Mvh Anne
Vi har ännu inte hälsat på honom, för uppfödaren har varit sjuk. Men det kanske blir imorgon om hon hunnit bli frisk.
18 långa dagar tills han flyttar hit.
Vad söt man kan vara=)
Riktigt läcker är han! :)

Men guud vilken sötnos
Bilden i inlägg #26 är ju helt underbar… Blir ju alldeles valpsjuk nu 
~Quila Roze~
jag tror jag döör, så himla söt.. en vacker hund blir det sen;)
Ja han är så himla söt. Längtar så otroligt mycket till den 6 augusi och han ska flytta hit :D
Ohhh…jisses vilken sötnos….
…lycka till med lillen
Imorgon är det bara 1 vecka kvar!! Längtar dom bara den :) Kan inte fatta att tiden verkligen har gått så fort :p Vi ska hälsa på honom en sista gång denna veckan och nästa så hämtar vi hem han :)

#33 då är det under denna vecka du kommer att dubbel och trippelkolla att ni har hemma allt ni kan behöva till den lille, eller?
_**/Mvh Anne
#34 Japp :) Vi har köpt det mesta redan, fattas bara en vattenskål, foder och godis :)
Gud vad jag längtar!
#35 vad ska ni köpa för foder? vad har uppfödaren för foder? ska ni köra med samma?
#36 Uppfödaren ger Doggy, men vi ska ge honom Pro Plan :)
Det kommer gå finfint ska du se! :)
#37 ta det försiktikt med övergången bara så magen hänger med,helst över 9dagar….
#39 Jag VET själv att man måste ta det lugnt med övergång till nytt foder.
(Redigerat av sajtvärden)

Så söt han är :*

gud så fin! :)
#43 Men gud…! Han är ju äckligt söt. 
Lycka till med honom! 
#44 Tack :)
Han är den lugnaste valpen i kullen :) Men det är nog bra eftersom det är min första hund. Men han är absolut inte rädd :)
4 dagar kvar! 
Spännande!!.. ska du gå kurs el så med honom? tänkte på att han e din första hund å den blandningen han e kräver ju ganska så mkt, just upp fostran å sen aktivitet.. givitvis motion med… Men oooh jag skulle me vilja ha sån blandning..=) dem är dem, bästa familjehundar man kan ha, om man gör rätt med dem=)..
Jag blir lite trött på när folk kommenterar om blandningen. Klart jag vet att det är en krävande ras. Jag har velat haft denna rasen sen 3 år tillbaka så jag har allt hunnit läsa på och träffat rasen :)
#48 Ja, jag ska gå valpkurs. Sen till våren någon fortsättningskurs och nästa höst börjar jag på hundgymnasium så då blir det ju träning oftare för instruktör :)
# jag har inte sakt nått negastivt om blandningen utan jag undrade! om du skulle gå kurs å liknande, för oftast e inte denna ras en första hund för dem som inte haft hund! de va bara de jag tänkte på!
Jag gillar pitbull amstaff staff å dem raserna å allt har ja läst å diskuterar i flera år å ännu har ja inte skaffat, men jag e bara lite tröt på folk som skaffar sig dem här raserna som första hund när dem sen får problem..
så därför ja undra efter som jag e tröt på folk som omplacerar sina valpar/vuxna hundar senare i livet…
Men Lycka till med den nya familjemdlemen
Detta är min förta EGNA hund, vi har haft hund i familjen tidigare. Så jag har hundvana! Sen finns det ingen bra och dålig första hund :)
Sen kan Alla få problem oavsett ras!
Jag kommer aldrig omplacera min hund om det inte händer något som gör att jag måste.
Det går säkert jättebra, hundvana eller ej.
≧◔◡◔≦
SUPERGULLIG hund. Vi fick oxå lite olika respons när vi åkte 60 mil för att hämta hem Zappa. Vi hade inte ens sett honom på bild, men vi bestämde oss efter samtalet med omplaceringshemmet. Många la sig i och tyckte vi va galna på riktigt
. Vi har 2 barn, och när vi fick första barnet, så fanns alla barnkunniga på plats och sa sin mening. Dottern är idag 10 år och mår toppen, vi har henne kvar och hon slapp bli omplacerad
. Trots att vi aldrig haft barn innan och var okunniga. Nu tror jag inte att omgivningen vill säga onda saker, men tyvärr har vissa hundraser fått otroligt dåligt rykte. Men det handlar ju mer om att fel personer tagit sig ansvaret om hunden och inte uppfyllt hundens behov på rätt sätt. Lycka till, ni blir en fin familj.
Idag är det 3 dagar kvar :D Tänk vad fort dessa 33 dagar gått som jag redan väntat^^ Jag som trodde det skulle gå segt.

Så supersöt! :)
Lycka till med den lille killen!
Tack :)
2 dagar kvar..
#56 Nära nu! 
Ja :)
Vi håller på och städa huset för fullt, och stoppar undar sladdar och sånna saker :)

#58 ett tips, då ni tror att ni fått undan allt som kan vara farligt för valpen, lägg dig ner på golvet och titta runt från en valps perspektiv
_**/Mvh Anne
#59 Tack för tipset :)
Imorgon hämtar vi honom :D Idag och imorgon kommer timmarna gå så segt innan vi ska åka :p Pappa slutar inte jobba fören 4 så vi åker nog direkt efter det :)
Ska hyra massa filmer idag så jag har något att fördriva timmarna med imorgon ^^
Nu är ni nog på väg! :)
Nu har jag han här :)
Men startar en ny tråd om den lite senare :)

#63 vi är många som seer fram emot den tråden 
_**/Mvh Anne