Chanel på semester
Vi åkte en vecka till Öland, vi fundera fram å tillbaka på vad ska vi göra med damen ta med eller skaffa hundvakt… Vi tog med tösen, snabbt märkte vi att många har med sig sina hundar hit och de var välkommna till mycket ställen med. Vissa butiker fick man knata in med dessa 4 benta vänner (vi valde att husse fick vara på bänken med Chanel ändå) för det är inte så skojj för en hund i en butik. Vädret var inte det bäste tyvärr men vi köpte oss ett bra tält till henne för ge skugga om solen skulle titta fram när men var på stranden. Även djurparken välkommnar hundar in om de är skötsamma. Vi gick ut och åt på resturang med uteservering med henne, fikade och hon fick lite mjukglass hon gillade Öland lika mycket som vi. Jag vill tipsa Er om Öland ta med eran vän för de uppskattar lite semester dom oxå. Bilden är på Husse o Chanel jag tar alla kort å därmed fastna jag inte på bild själv :D

Låter som att ni haft en härlig semester 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
ja det var toppen att ha med hund till Öland, jag vart lite paff hur smidigt det var :D Nu är hon en smidig hund att ha o göra med oxå. Även finsn det massor med stugor man får ha med sig sitt husdjur till. Grannarna till oss hade 2 hundar och en bit bort hade dom med sig sina katter. Det är fint på öland 6 året i rad vi tar Öland o för oss är det ett måste ännu är vi inte mättade på den ön :) Letar efter stuga till nästa sommar men behöver en lite större annars var stugan i år kanonfin stor trädgård o fina vägar man kunde gå långt på. Tyvärr kan jag inte visa chanel när vi var inne på djurparken eftersom ena kusinen var med o jag vågar inte visa det kortet här. Men visar er en skön Apa som kom ända fram för att chanel var med den visa stort intresse o nyfikenhet på henne.
Vi är på stranden nyligen tagit plats o Chanel vill veta vart alla är lite fundersam när lillhusse gick långt ut, men koll hade hon allt :) jag rek att man köper ett litet tält som även kan andvändas till bäbisar. Vi satte inte upp vårat denna gång pga det blåste friska vindar som svalkade. Men det är smidigt o ha ett iaf. (billigt med)
Ni verkar ha haft det riktigt skönt, och kul också att vovven kan följa med! 
ja vi hade det riktigt bra, visst vädret var inte det bästa men vi säger varannat år är det bra väder detta år skulle enligt oss vara kasst men det var rätt ok vi slapp iaf klä oss vinterkläder ;)