Sveland?
Någon här som har Sveland som försäkringsbolag?
Bra eller dåligt?
finns flera som tycker dom är bra, men har hört att det tar tid att få utbetalning vid vetrinärkostnader jätte struligt har det varit för en bakant o hennes hund.
Hon dom jag vet har det aldrig krånglat med.
Men tänkte höra här inne också :)
testa o googla lite :) du kan hitta en del säkert vad folk tycker jag tor de är bra, strulet min vän hade var för 3 årsen.
Vi hade Sveland, det var jätte bra! Men sedan bytte vi till folksam för att vi har rabatt där
Annars skulle vi haft kvar Sveland.
Okej, Sveland kommer vi nog ta för det är 50% första året om man försäkrar innan valpen blir 4 månader :)
#5 Sveland är billigt och bra. Agria (som många har sina hundar försäkrade i) är också bra, men dyrare.

Innan ni väljer försäkringsbolag till er valp, kolla upp så att de faktiskt försäkrar pitbull/amstaff blandningar, tyvärr är en del lite rasistiska och försäkrar inte blandningar som innehåller någon av dessa raser 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#7 Jasså
Vad dåligt!! Förstår inte varför…..
Jag kommer bara skriva att han är en amstaff blandning.

#9 tyvärr är det inte alla försäkringsbolag som försäkrar amstaffblandningar heller, så kolla noga så ni inte får något strul med försäkringen pga hans blandning
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jag har hört att folksam är bra, snabba utbetalningar och inget krångel.
Får väll ringa och höra med dom idag eller imorgon :)
Folsam är kanon tycker jag. Vi har haft mycke kontakt med dem nu under en tid då vi opererat bort ett öga på mellan tiken och det bara strular med det nu efteråt :S De betalar fort ut när de får in kvitton. Jag har de mästa man kan ha åt mina hundar så jag fick ut för medicin med så när jag skicka in de extra tog de inte många dagar förens jag fick ut pengarna.
Tycker även att de är billiga.
vi har If o tycker de är bra. men svea kollade vi med på :)