Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: veterinär-sjukdomar-hälsa
Läst 991 ggr
[nataschaj]
0

Då Bär De Av Till Vetten

På torsdag ska jag till vetrinären, ringde idag och boka tid.

Lilla ajax har igen, jag vet inte vad lilla rackaren håller på med, han haltar rejält!. Jag har väntat i mer än 1v för att se om de skulle gå över men ikke.. Han haltar lika mkt fortfarande.

Och det sitter, där han har ont typ axeln/bogen men aveln på oss människor ja ni fattar där uppe, kommer inte på vad det heter nu. Men där har han så ont.

Han kan stödja på benet, och han gjorde inget speciellt den dan han fick haltan, men ja, Valpar dem får en massa konstigheter.

Men nu till en annan fråga,

Hur fungerar dolda fel försökran? vad ingår i den?

AnneN
0

Hoppas att de hittar problemet och att det är lätt att åtgärda.

Vilket försäkringsbolag är doldafelförsäkringen hos?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[nataschaj]
0

hmm ingenaning de står bara påköpe avtalet att de e dolda fel, men de kanske inte e täknat ännu???

AnneN
0

#2 Då får du ta kontakt med uppfödaren eftersom det är uppfödaren som tecknar doldafelförsäkringen

_**/Mvh Anne

[nataschaj]
0

Okey, typ hur ska jag fråga då?, ja har ingen koll på de alls hehe.. el ska jag bara fråga vilket bolag de e försäkrat i?

AnneN
0

#4 Jag har för mig att man måste gå via uppfödaren för att få ut något på doldafelförsäkringen, men om du pratar med din uppfödare och förklarar hur det ligger till så kan hon/han säkert hjälpa dig.

_**/Mvh Anne

[nataschaj]
0

Tack, ska mejla dem efter som deme lättast att nå dem via mejl.. så ska jag se va dem säger