Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettvalpar-avel
Läst 1054 ggr
ChallisQ
0

Valpsing!

Jag är här en del på Blandrashundar fast jag inte har en själv…eller inte hittills ivarjefall, men nu så har jag tingat en underbar blandisvalp som flyttar hem till oss om 2 veckor! Glad

Sen min Jack Russel Terrier dog för 1,5 år sen så har det varit väldigt tungt och trots att vi har en till hund i familjen så är det mest min mans hund. Dom har liksom det där speciella bandet mellan sig som jag å min Jacke hade.

Men nu så skuttar en ny liten rackare in i vårt liv och jag är så kär Skrattande

Ville bara berätta!

Royalz
0

Kul :) Vad är det för blandning?

AnneN
0

Grattis, hoppas allt ska gå bra med den nya stjärnan Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

grattis! vad kul:-)

ChallisQ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Ojdå, det glömde jag visst skriva i all min upphetsning! Det är en tik som har en papillon till pappa och papillon/dvärgspets/dvärgschnauzer till mamma.

Lägger in en bild på henne när hon är 5 veckor Glad

Karizma
0

Himmla söt :D grattis till valp, hoppas tiden går fort slipper du lida pga väntetid ;)

Eija
0

näääää så söt…..lycka till med den lilla….

Royalz
0

Söt! :) Själv väntar jag också på att min lilla valp ska bli leveransklar, men jag har 2,5 vecka kvar..

ChallisQ
0

Ja hon är jättefin Glad Vi bor väldigt nära varandra vilket innebär att jag kan gå över och hälsa på henne ofta, och hon har redan börjat komma till mig när jag ropar på henne Glad

Vi har fått lov att låna hem henne några timmar nån dag, så hon vänjer sig vid vårt hem och vår andra hund (dom har träffats en gång å han var måttligt road Flört) innan hon flyttar hit.

ChallisQ
0

#7 Kul! Vad är det för nån liten du ska få hem?

[alena]
0

Rackarns vilken sötnos!

Gratulerar till beslutet för jag vet att det är jobbigt att vara utan o sörja sin hund. Det tar tid att bestämma sig för att skaffa en ny… men när väl beslutet är taget är det helt underbart o man börjar liksom leva igen… så kände jag det iallafall.