Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: allmänt
Läst 848 ggr
spikes
0

Mitt bus och min snällis:-)

I onsdags åkte vi och hämtade det mesta av mitt bohag i Västmanland så vi var inte hemma förrän igår natt….mellan grabben 18 år och hans tjej var hemma med vovvsen.

Snodden är lättare än Spike vid prommisar eftersom han går fot,och Spike är ju starkare om det skulle vara något.

Tjejen tog Snodden då förstås,och sonen tog Spike på prommisar…Spike hade varit exemplarisk gick så fint fot i kopplet så sonen var rent chockad(det går att lära 11 åringar att sitta också)Flört,han har ju alltid varit bråkig med andra men inte husse och matte…

Snodden däremot hade helt plötsligt fått för sig att testa tjejen lite,så han började dra och fot visste han inte vad det betydde alls……sonen gick fram och satte honom ner stirrade honom i ögonen och frågade vad han pysslade med,och det resulterade i att han fick säga fot åt bägge hundarna samtidigt för snodden hade inte alls planerat att lyssna på henne, och inte ville han ta ifrån henne kopplet heller,så där gick han och pratade med snodden fast han gick med henne…hahaha men han hade skött sig då i alla fallSkrattande.

Man får inte vara dum då kan man bli som matteTungan ute//Snodden

alphinna
0

Ja jisses visst är dom härliga de fyrfota. Dom tar sina chanser och testa och det är ju faktiskt ett friskhetstecken om något.

Skrattande

Freke
0

Säger som #1 vad skulle en hund som inte testade vara?

Troligen i bokhyllan och av porslin eller på barnets säng och i tyg.

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

AnneN
0

haha, de körde med ombytta roller Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

Javisst är dom roliga,jag tycker det är skoj att höra hur dom beter sig med andra när man själv inte är medSkrattande