I morgon
Med stor sorg i mitt Hjärta så måste jag ta bort min livskamrat som jag haft i 10 år och 3 månader. Hans bakben är slut. I morgon skall vi till veterinären och ge den sista vilan. Urch jag kommer att sakna honom nått så fruktansvärt. Hela helgen har vi Gosat och givit honom god mat. Men varför skall de ta slut en dag. Detta är väll Hundägarens Värsta beslut eller?
Puss Rusty
Usch vad tråkigt :/

Detta är det absolut svåraste beslutet som vi djurägare tvingas ta så småningom, men vi vet även att då vi väl tagit beslutet så är det för att det är det bästa vi kan göra för våran bästa vän.
Beklagar sorgen.
Kram
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Usch ja,det är vekligen inte lätt. Tänkvärt är att hunden har fått leva ett gott och lyckligt liv hos dig,och nu när denne har ont och plågas kan du även ta beslutet att din hund slipper ha ont mer.Kanske en liten tröst ….
Massor med styrkekramar
usch va tråkigt :(
dock är ju det det bästa du kan göra för din vän i detta läget även om det är ett tungt beslut..
vi fick ta bort våran flattik då hon hon var helt slutkörd på slutet.. också väldigt svårt.. konstigt nog kändes det bättre när våran andra flatte bara somnade under en natt.. för då visste man att hon inte hade lidit någonting ..
aja men han kommer få det bra och slippa ha problem med bakbenen, beklagar sorgen

Skickar över massor med styrkekramar…..Svåra beslut men vi måste ta dom för våra djurs bästa. Tänker på er
känner med er….tröstekramar från mig