dagens ros...
Dagens rosor går till mina underbara hundar,alla 4 får ett fång med rosor.Så mycket dom lär mig varje dag,så mycket kärlek jag får av dom varje dag,oavsett hur jag än mår.Dom älskar mig för den jag är varje dag året runt,att få äran att ha så många underbara individer omkring så som älskar en så är inget annat än en gåva.
Tack mina gudomliga djupt älskade hundar för ni finns,matte älskar er så mycket,djupt och oändligt att orden fattas mig.
Tuva,Ozzy,Ice&Mini in my heart and soul..
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Ja våra underbara djur älskar oss för de vi är oavsett om vi har en bra eller dålig dag, de är helt klart värda att få en hel bukett var
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Absolut! Tänk om människor kunde fungera på samma sätt
Ja verkligen är dom värda alla blommor i hela världen….trofastare finns inte och dom älskar ovillkorslöst…..tänk om alla människorna kunde vara lika trofasta mot sina fyrbenta vänner….

mmm jag känner mig så överväldigad av att få ha dom hos mig varje dag å dela mitt liv med dom.Jag kan aldrig förklara för dom att jag älskar dom så djupt som jag gör.Jag visar det så gott jag kan med att vara en bra matte som visar dom kärlek,respekt och omtankte..
Tack alla underbara hundar för ni finns!!!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.