Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettutställning
Läst 1565 ggr
AnnL
0

ÖVERLYCKLIG

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu sitter jag här och skriver och tror inte det som hänt idag har hänt. Förvånad Har min första hund, varit på min första blandis utställning,  ja utställning över huvud taget nånsin. Och då går min lille pojke och vinner alltihop och blir Best In Show.Skrattande på sin 10 månaders dag. Vad kan man mer begära. Flört

Var bara tvungen att dela med mig över en av dom trevligaste dagar jag haft någonsin.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

AnneN
0

Stort grattis till er båda Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

AnneN
0

Såg du nån annan från iFokus där då?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

MoaW
0

åhh grattis, va roligt! Skrattande Han är ju jättefin!

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

spikes
0

men vad skoj!!!! jättegrattis du har all rätt att vara stoltFlört

Veero
0

oj vad roligt! stort grattis :D

zabelle
0

GRATTIS!!!!! Ni är så duktiga! Så roligt att ni vann och att allt gick så bra på er första av många tävlingar!

Kramar!

Zabelle   

AnnL
0

Tack zabelle för din suport per mobil hela dagen. Det värmde, förutom den värme som redan var förstås. Flört

Men det kommer nog inte bli fler utställningar för mig. Jag har sagt att jag ville ställa ut honom en enda gång för att få honom bedömd, och det fick jag med råge. Han vann allt och fick toppbetyg. Jag åker nog och tittar på fler utställningar men ställer inte ut fler gånger.Skrattande

zabelle
0

#7 Man ska aldrig säga aldrig…. Klart du ska ställa ut igen! Nu vet du ju hur duktiga ni är!

Zabelle   

Blandisfantast
0

# 7 varför vill du inte ställa ut han fler gånger? nyfiken, bara, du behöver inte alls svara om du inte vill!

AnnL
0

Har sagt från början när jag fick honom att jag ska ställa ut en gång bara för att få honom bedömd om någon skulle vilja ha honom som pappa till sina Valpar. Då har jag papper på att han är bra. Så om jag nu vann allt och fick toppenbetyg på honom. Vilket jag inte i min vildaste  fantasi kunde drömma om. Så räcker det för mig.

Han är min lilleman oavsett. Och visst är det så att det är vi som njuter när våra hundar vinner. dom bryr sig inte, får snällt trava med i mattes eller husses galna idéer

spikes
0

10,du diskuterar precis som jag….alla mina hundar förutom Snodden har jag ställt ut en högst 2 ggr,just bara för att få en bedömning,jag var mycket mera lagd åt tränings tävlingshållet,och eftersom jag oftast tränar för hemmabruk idag så kommer Snodd aldrig att ställas ut….

Man har ju alltid samma hund med sig hem som man hade när man kom dit,nämligen sin egen lilla familje medlem.

Men att gå på en utställning i socialt syfte är jätte braFlört

AnnL
0

# 11 Håller med kan mycket väl tänka mig gå på utställningar någon gång men då i socialt syfte. Glad

BlackieSixx
0

Superkul! , Grattis :D

MVH
// Cissy - BlackieSixx.blogg.se

MarHai
0

Jättegrattis! :D

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Veero
0

GrattisSkrattande

zabelle
0

#10, 11, Ni har så rätt så! De är ju familjemedlemmar och att ha en väluppfostrad trevlig hund att träna med är ju det roligaste.

Vi håller oss också till att träna vardagslydnad för hemmabruk, det räcker för mig och vovven. Jag är lika nöjd med min hund vare sig någon domare säger att han är duktig/fin eller inte. I mina ögon är han ju bäst oavsett.

Zabelle   

Svea-
0

Oj så så häftigt..JÄTTEGRATTIS!!!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

spiike
0

Grattis än en gång(= Tänkte fråga du har inga bilder på Spike när han gick som jag kan få? mvh annika

AnnL
0

# 18 Skicka ett PM till mig med din mail adress så ska jag skicka dom. Har 3 st.