Vaccinationsintyg
Hur gör man om man inte frå tag i vaccinationsintyget från uppfödaren? Har Locca på foder, och behöver få tag i vaccinationsintyget för 1-årssprutan, men får ej tag i uppfödarna.
Vad gör man? Har ytterligare en spruta som måste föras in i intyget… :/
Vet du vilken vet din uppfödare har så kan du ringa dit,eller så ring och rådfråga en vet…fick du inte med det vid köpet?.

Veterinären kan även göra ett nytt vaccinationsintyg, så får du inte tag i det befintliga så är det ingen fara.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

#1 Nä, hon är inte min än (foderhund), men då kan jag alltså prata med min vet om ett nytt?
#2 Men hur gör man med de sprutor hon har fått som valp, dom finns inte me där då ju.. :/

#3 näe de finns inte med där, men huvudsaken är ju att hon fått dem, sedan vet jag inte om veterinären kanske kan fylla i dem också om ni går till samma veterinär för då bör det ju synas i hundens journal
_**/Mvh Anne

#4 Hm jo där sa du nått..=) Men får vetrinären lov att lämna ut information om hunden när jag inte har haft den?
Ska höra med min vetrinär då jag tror att dom har haft samma.. =)

#4 Jodå det bör de väl få om det nu mer är din hund.
_**/Mvh Anne
5, det tror jag att dom gör dom själva vill ju veta vad för sprutor hunden redan fått så dom inte över vaccineras

#7 Jo iofs =)