Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettdagens-ros
Läst 1031 ggr
AnneN
0

Dagens rosor 27/6 -09

Nu har jag några underbara människor att dela ut rosor till Glad

AnnL - För att du inte bara är trevlig på nätet utan även i verkligheten och för att du mötte mig vid tåget i Malmö och tålmodigt lotsade runt mig i den väldigt stora staden en hel dag. Skrattande

zabelle - För att du är så trevlig både på nätet och i verkligheten, för att du ville passapå att träffa mig då jag var i malmö och tack för middagen. Skrattande

Freke & Nicciz - För att ni kom och höll mig sällskap medan jag väntade på tåget som skulle ta mig hem, för att ni var väldigt trevliga och självklart även för att jag fick förmånen att inte bara träffa er utan även Tzar och den söta tiken som ni passar Skrattande

Vad hade jag väl gjort utan er alla?

Jepp jag vet svaret på den frågan! Utan AnnL & zabelle så hade jag inte kommit hem från Malmö ännu utan de hade fått starta skallgång för att söka efter den förvirrade norrlänningen som gått vilse *asg* och utan Freke, Nicciz och hundarna så hade jag fått en långtråkig timme i Stockholm Skrattande

Kan även slänga till mina medresenärer på tåget mellan Stockholm och Umeå, Boden varsin ros för att de var så trevliga.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Moa-16
0

Det var väldigt snällt av dom!.Skrattande. Vilken Tur att dom kunnde ställa upp!…

AnneN
0

#1 Jo jag är evigt tacksam för all hjälp jag fick och lovar att åtgällda tjänsten om någon av dem skulle få för sig att komma till Luleå. Glad

_**/Mvh Anne

Freke
0

Det är vi som ska tacka för att vi nu fick mer än ett namn och en massa text.. Nu fick vi även ett ansikte till texterna och en pratstund irl.. så nu är det en person till i skaran av ansikten man mött och pratat med..

Men jag förstår ännu inte AF som skickade iväg dig på denna resa??

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

AnneN
0

#3 Alltid trevligt att kunna få ett ansikte mer än från bara foton på personer man pratar med på nätet Glad

Jag har gett upp hoppet om att någonsin lyckas förstå mig på AF, jag tror inte ens AF förstår sig på AF Tungan ute

_**/Mvh Anne

Freke
0

Nä.. Dom är nog mest rädda om sina egna jobb, så det måste väl se ut som om dom gör något

Hälsn. Freke

AnneN
0

#5 haha ja så kan det ju vara Skrattande Men jag ska komma ihåg att tacka min handläggare för minisemestern nästa gång jag är dit Oskyldig

_**/Mvh Anne

AnnL
0

Håller med Freke att det är vi som ska tacka. Man får ju en helt annan bild av den som skriver när man träffat människan bakom. Flört

Anne du får verkligen tacka AF för denna lilla semester tripp så vi fick träffa dig. Det var jätte trevligt. Skrattande

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0

Ni är värda alla rosor i världen allihopa! kram Lena som är riktigt avis nuSkrattande

AnnL
0

# 8 Det kan du gott vara. Vi har frossat med pizza och annat gott.Skrattande

Enda frossan Anne stod för själv var när vi var vid havet hos Zebelle, när hon njöt i havsvattnet medans vi två stod och huttra och undra när hon skulle komma upp så vi fick komma in i värmen.  Obestämd

AnneN
0

#9 haha typiskt sörlänningar, det var ju faktiskt jätte varmt i både vattnet och luften! Skrattande

_**/Mvh Anne

AnnL
0

Tyckte du ja. Det båste ju halv orkan.Foten i munnen

AnneN
0

#11 haha näe men halv storm, men det var varma vindar Skrattande

När får jag bildbevisen?

_**/Mvh Anne

AnnL
0

Kommer snart från mig. Zibelle har bildbevisen från badet.

AnneN
0

#13 okej Glad

_**/Mvh Anne

zabelle
0

Tack Anne och AnnL för trevligt sällskap, jättetrevligt att träffa er båda! Kan beräfta att Anne är en riktig viking! badade länge i 18 gradigt vatten i full storm medan vi frös på bryggan.

Zabelle   

AnneN
0

#15 haha 18 grader i vattnet är faktiskt varmt och länge enligt mina mått är timmar inte minuter *asg* jag är inte viking bara norrlänning Skrattande

_**/Mvh Anne

AnnL
0

Joo vi märke det.

zabelle
0

#16 Vi frös på bryggan…. Du är en tuffing!

Zabelle   

Freke
0

Klart att Anne ser det som varmt hon är ju van me Lule å Pite vattnet.. det är som hemma på ön, allt över 15grader är badbart och blåser man inte bort är det bara en bris i olika styrkor..

Hälsn. Freke

AnneN
0

#19 haha äntligen någon som förstår Skrattande

_**/Mvh Anne

AnnL
0

Jo JoCool

Freke
0

Klart jag fattar är ju gotlänning där har vi ju samma kriterier typ.. Båten åker i vid islossning och ioch med att det inte är någon is, då kan man ju bada! Har faktiskt åkt vatten skidor vid islossning engång.. kul och uppseende väckande.. nackdelen var väl att dom som anser att man är lite galen fick väl mer befog för sina tankar.. hmmGlad

Hälsn. Freke

AnneN
0

#22 haha de är ju bara avundsjuka för att de inte vågar prova Flört

_**/Mvh Anne

AnnL
0

Ja Ja. Men i vilket fall ni norrlänningar är jätte trevliga även om ni är till hälften isbjörnar. Tänk på oss Skåningar som inte ens är till hälften en säl.

Kram.

AnneN
0

#24 och ni sörlänningar kan vara riktigt trevliga trots att ni är frusna Flört

_**/Mvh Anne

AnnL
0

Det tackar vi för.

spikes
0

Haha ja jag får väl sitta här och vara avis dåSkrattande,å andra sidan kröp jag inte ens i havet igår det var ju svinkalltObestämd hahahaha….

zabelle
0

#25 Idag har jag ialla fall badat för det var sol och skönt. Inte orkanvindar…. Men jag ska erkänna att det blev ett snabbt dopp.

Zabelle   

AnnL
0

Då är det bara jag kvar då. Obestämd Har mest hållit mig inomhus idag eftersom jag brände nacken och och lite under halsen i solen igår, trots att jag satt under parasoll hela tiden nästan.

Så min kropp har inte alls gillat solstrålarna idag. Rynkar på näsan

AnneN
0

#28 aha, bättre sent än aldrig Skrattande

#29 är det sol så ska man inte gå ut utan att ha smort in sig ordentligt med solskyddskräm. Tungan ute

_**/Mvh Anne

zabelle
0

#30 Nu har jag lyckats hitta sladden till kameran och bilderna är skickade. Skrattande

Zabelle   

AnneN
0

#31 det tackar jag för även om jag ser ut att vara lika klok som jag är Tungan ute Då väntar jag bara på bilderna från AnnL

_**/Mvh Anne

AnnL
0

Jaha då har även jag badat. Ja Ja doppat mig två gånger i havet idag.Obestämd

Zabelle du kan väl skicka bilderna till mig också om du inte redan gjort det.

AnneN
0

#33 det var inte illa Skrattande

_**/Mvh Anne