Blue har hittat hem!
En del av er har antagligen sett annonserna på Blandraser i Fokus som gällde Blue och hennes bror Jenson. Jag var en av dom och de där blå ögonen borrade sig in i hjärtat.
Så efter mycket velande fram och tillbaka, beräkningar av kostnader och funderande om jag var redo för en alldeles egen hund gjorde jag en intresseanmälan. Det visade sig vara det bästa beslutet i mitt liv hittills.
För nästan två veckor sedan kom så Blue in i mitt liv och följde med mig hem från Eskilstuna till Göteborg. En alldeles bedårande liten pälstuss som charmar alla hon träffar med sina blå ögon och sitt trevliga temperament.
Igår var vi också hos veterinären för en veterinärbesiktning i samband med tecknadet av försäkring och hon gick igenom U.A förrutom en lindrig tandsten. Förrutom det betedde hon sig exemplariskt.
Lite läskigt är visserligen storstades ljud och alla människor som stressar förbi och skriker med hög röst men hon blir modigare och modigare för var dag som går och på kvällen när det är lite lugnare ger vi oss ut, bara hon och jag och leker tafatt på gräsmattan.
Tyvärr är hon en av dessa svårfotograderade objekt när man inte har någon annan som kan hålla i kopplet eftersom hon kommer fram och ska bli kliad och klappad varje gång man sätter sig ner eller säger hennes namn. Så ni får stå ut med ett fotografi taget av jourhemmet och några sämre fotografier som visar henne här i Götet.

Vad roligt att du och Blue fann varandra
Ser ut att vara en riktig mysvovve
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vad fin hon är :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Åh så bra att ni passade ihop! 
Åh vilken vacker hund, otroliga ögon :)
Åååh ögoen
jag blev ju så kär när jag såg dom här inne första gången med sina blåa ögon^^
Grattis! :)

Vad kul att det vart så bra allt :) ser ut att vara en mycket trevlig hund :) bara till o gratta dig till bra hundköp :D
Jättefin tös! Grattis grattis! 
#12: Du får väl hälsa på om du är i Göteborg nått mera och hämtar burar. ;)