hundträff, viksjö 3/6 kl 17
vi har nu bestämt att första träffen blir på onsdag kl 17 i viksjö en rastgård som ligger nära skolan med draken.
jag är dålig på gator å skolnamn i viksjö vet bara att närmaste busshållsplats heter viksjögård.
hoppas ni som vet mer kan ge en bättre beskrivning om vad tex skolan heter.
hoppas ni hittar dit och att vädret är bra.
h eva och ztecie

Hoppas att ni blir många och får en trevlig hundträff 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
0# Vad kul, jag är tyvärr lite osäker om jag kan och hinner dit till kl 17 på onsdag men jag hoppas på det.
Hur många är det som ska dit?

#2 vad vi vet är det jag och trådskaparn än så länge, men vi hoppas juh på fler :P till villken tid kan du hinna?

är vädret bra så blir vi kvar en stund.
så de som vill å kan kan komma senare.
lite drop in är inte fel.
drop in kan ibland vara skönt för både hund å ägare samt övriga deltagare. det blir inte alla på engång utan mer utspritt.
nya träffplaner finns, plats,dag å tid är tänkt att vi ska diskutera på onsdag.

Jag kan försöka komma med mitt busfrö =) bor 5 min därifrån.
Lägger till en bild till inlägget för att visa vart hundgården ligger.
Skolan heter Fastebolskolan och ligger utmed Viksjöleden som dock är lite klurig och går runt hela viksjö, men tillslut ska man komma förbi skolan :P
På kartan jag bifogar är hundgården det blåa området på kartan =)
Den liger utmed Fastebolvägen.
Fråga mig ni har några frågor om vägen!
Var ligger Viksjö?

Järfälla norr om sthlm
7,aha tyckte väl att jag hade passerat där förr

#7 Vart bor du ? jag bor oxå 5 min ifrån :D Vad har du för pälsmonster??

Slåttervägen. På kullen, om du står i hundgården och tittar på draken bor jag i skogen bakom draken :P Vart bor du?
Jag har ett svart lurvmonster på 1 =)
Vart bor du o vad har du?
9,Jag bor i Västmanland,och min ena hund är en collie,den andra en blandis mellan chabrador och rottis….jag åkte förbi där för några månader sedan när jag skulle till en kompis

#10 Ohh då e ja me =) Jag har en galen huskyblandning tik på 4 o en schäfer hane på 7 månader :) vi bor mitt emot kyrkarn Argrarvägen :)

kom ihåg att det finns inget som kallas dåligt väder -bara dåliga kläder.
hundarna ska ju ut oavsett vädret så träffen ställs inte in pga regn.

Vi får hoppas att det inte är skyfall bara. Dom ska ju som sagt ut oavsett men det är inte speciellt roligt :P
Jag har dragit på mig en dunder förkylning så just nu ser det ut som om jag inte kan komma. Känns jätte tråkigt, men jag kommer gärna på nästa!
Om jag nu mot förmodan blir frisk tills imorgon så dyker jag upp kring kl 17, men just nu tror jag inte att det är något att räkna med

ni som inte kan komma men har intresse av att det blir fler träffar kom gärna med önskemål om plats,dag å tid.

villka blir vi idag nu då ?? :D
jag o charliie kommer, milla får stanna hemma då hon ej gör sig i större flockar :(
Jag skulle ha kommit om jag inte varit sjuk 

träffen var ju riktigt trevlig.
vädret var riktigt varmt å skönt.
tack ni som kom.
härliga hundar ni har.

Ja tack, charliie sov resten av kvällen o de va inte lätt att väcka honom för att gå ut :P
Vart är bilderna då ??? Kom igen nu !!!

ja vart tog bilderna vägen.
vill ju se de långa tungorna, vippöron,svart härlig krullpäls, stor bordercollie och blåa ögon.

Förlåt att det tar sådan tid. Men mitt internet fungerar inte hemma i järfälla. Ska försöka fixa det under helgen men funkar det inte så lägger jag in dom på måndag.

den som väntar på nåt gott väntar inte för länge el hur det nu var.
ska bli kul att få se dom.
Vad roligt att det blev lyckat!!
Önskar att jag hade kunnat komma också, fastnade tyvärr hemma med bihåleinflamation och halsfluss
Pratade ni om att anordna en till träff?

Åhh min poowbiie :D MER MER =) ;)