Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettkurser-instruktörer
Läst 1152 ggr
Tina-A
0

Intresse för klickerkurs?

Jag ska eventuellt hålla en klickerkurs i Stockholm i sommar, alltså ganska snart. Jag undrar dock om det finns intresse för detta.

Är det någon här inne som känner att en klickerkurs skulle vara intressant? En grundkurs i Klickerträning är det då som erbjuds. Vi kommer träna på shaping, trick, vardagslydnadsmoment så som inkallning, gå fint i koppel och hundmöten. Och om kursdeltagarna vill träna något särskillt gör vi det också!

Med klicker kan man lära en hund allt den är fysisk kapabel till att utföra i stort sett. Ändå är det ganska få som klickertränar och ännu färre som faktiskt klickertränar med rätt filosofi om Klickerträning! Hoppas att fler och fler ska börja klickerträna sina hundar eftersom jag själv tycker det är en så otroligt bra träningsmetod. Gillar den verkligen.

Finns intresse?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

AnneN
0

Hoppas att du får ihop intresserade till kursen, själv bor jag som bekant lite för långt ifrån

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tina-A
0

#1: Jag vet. Så himla tråkigt tycker jag då det vore så himla roligt att träffa dig ^^,

AnneN
0

#2 haha du får komma upp till Luleå eller nån grannkommun och hålla kurs Flört

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

Hoppas jag med att det kommer många….nu kommer ju jag alldeles för långt ifrån jag med…hela 55 mil,annars hade jag gärna kommit eftersom jag har min största son i stockholm….men jag mitt i flytten och har inte tid nu

Lycka tillGlad

Tixy
0

Vilka datum och tider rör det sig om?
Idelma är "halvt" inklickad, men vi använder det i dagsläget mest i agilityträningen. Så om det passar med datum och så, så ska vi nog klara det. :)

alphinna
0

Det hade varot jätteroligt och vara med på men jag bor ju inte *nästgårds* precis……

Tina-A
0

#5: Åh, det vore ju superkul om ni kom :)

Det är tänkt i juli och augusti, 5 tillfällen. Tantolunden tror jag det blir. Min tanke är lördagar klockan 13 eller 14, 18 juli - 15 augusti.

studs
0

När,Var Och va kostar det ??

Tina-A
0

#8: Läs #7 :) Där står plats och tid och dagar som jag har planerat. Tantolunden ligger ganska centralt i stockholm. Priset kommer nog bli ungefär 600, klicker ingår i priset. Kursen kommer vara på 6,5 timmar minst, kanske lägger på en extra timme om jag tror det behövs :)